• 02165741139
  • Tehran - Shahriar
  • Saturday to Thursday: 9 am - 5 pm

انواع چسب کاشت میلگرد

انواع چسب کاشت میلگرد

مانند تمامی محصولات موجود در صنعت ساخت و ساز، چسب کاشت میلگرد نیز در انواع و برند های مختلف تولید میشود که هر کدام ویژگی های منحصر به خود را دارند. بدیهی است که پیش از انتخاب برند چسب کاشت میلگرد باید تحقیقات کافی و لازم برای شناخت بهترین چسب کاشت میلگرد مناسب انجام دهید.در این مقاله به مبحث انواع چسب کاشت میلگرد می پردازیم. برای خرید و اطلاع از قیمت فوق روان کننده ، چسب کاشی ، ملات ضد اسید ، چسب کاشت میلگرد ، ترمیم کننده بتن ، گروت اپوکسی و ضد یخ و ….میتوانید با شرکت شیمی آبادگران تماس بگیرید.

انواع چسب کاشت میلگرد

چسب کاشت میلگرد از نظر ترکیبات شیمیایی، مشخصات مکانیکی و کاربرد تفاوت هایی با هم دارند و از این نظر نیز به سه دسته ‌ی کلی تقسیم بندی می شوند:

  1. چسب کاشت میلگرد کپسولی
  2. چسب کاشت میلگرد کارتریجی
  3. چسب کاشت میلگرد حجمی

چسب کاشت میلگرد کپسولی

این محصول از خانواده رزین های پلی ‌استر (Polyester) و اپوکسی وینیل استر(Epoxy Vinyl Ester) می باشد. چسب های کاشت کپسولی به صورت دو جزئی (خمیر کاشت دو جزئی) ارائه خواهد شد. این چسب ها برای بولت های مخصوص سر مهره دارب کار برده می شود.در این روش چسب کاشت درون کپسول هایی شفاف و شیشه ای قرار دارند.

این کپسول ها با اندازه و حجم های متفاوت تولید می شوند. چسب کاشت میلگرد کپسولی در داخل شیشه هایی شفاف در بازار تولید می شود. این چسب ها به چسب بولت شیشه ‌ای و پیچشی نیز معرفی شده اند. از دو جز رزین های پلی استر و رزین اپوکسی وینیل استر تشکیل شده و در حجم های متفاوتی عرضه می شود.

چسب کاشت میلگرد کارتریجی

چسب های کاشت کارتریجی برای کاشت در سطوح بتنی، چوبی و سنگی استفاده می شوند. چسب کاشت میلگرد کارتریجی نیز دو جزئی می باشد و بر پایه رزین اپوکسی یا پلی استر یا وینیل استرو جز دوم سخت کننده پلی آمین است که از آن برای نصب و کاشت آرماتور در سطوح بتنی استفاده خواهد شد.

باور عمومی این است که در بین سه نوع کلی چسب کاشت میلگرد، نوع کارتریجی از بقیه بهتر است چون که سهولت اجرایی بالایی دارد، خطای آن کم است و کیفیت بسیار بالایی نیز از خود نشان میدهد. 

چسب کاشت میلگرد حجمی

چسب کاشت میلگرد حجمی معمولا به صورت 2 یا 3 جزئی است. نوع سه جزئی بدون حلال بر پایه رزین اپوکسی بیسفنول A، هاردنر بتن و پلی آمید تشکیل می شود که به منظور کاشت آرماتور و بولتها در بتن مسلح طراحی شده است.

چسب کاشت میلگرد حجمی چسبندگی بسیار زیادی در سطوح مختلف بتنی ایجاد می کند و مقاومت بالای کششی و خمشی که ایجاد می کند نیزمعمولا مورد توجه مهندسین قرار خواهد گرفت.
یکی از اقتصادی ترین و کاربردی ترین راه های افزایش مقاومت بتن استفاده از کاشت میلگرد یا بولت می باشد.

گاهی به دلایلی مانند اشتباه در اجرای بتن، تغییر در نقشه، اشتباهات محاسباتی، اشتباه در میلگرد گذاری، افزایش مقاومت برشی، تغییر پارامترهای نقشه ای، از کاشت میلگرد (آرماتور) در فونداسیون استفاده می شود. 

خرید و قیمت فوق روان کننده ، چسب کاشی ، ملات ضد اسید ، چسب کاشت میلگرد ، ترمیم کننده بتن ، گروت اپوکسی و ضد یخ شرکت شیمی آبادگران 

شرکت شیمی آبادگران پدیده سازان جوان با بیش از دو دهه در زمینه تولید فرآورده های شیمیایی صنعت ساختمان،این شرکت علاوه بر تولید بیش از صد نوع محصول شیمیایی ساختمان، سابقه همکاری در اجرا و مشاوره در پروژه های بزرگ ملی و شخصی و شرکتی دارد. شرکت شیمی آبادگران سهم بزرگی را در محصولات شیمیایی ساختمان دارا میباشد و داری بیش از پنجاه نیرو تولید و آزمایشگاه فعالیت دارند. اینها تنها بخشی از همکاری های گسترده شیمی آبادگران در طول این سالها می باشد. برای خرید و اطلاع از قیمت فوق روان کننده ، چسب کاشی ، ملات ضد اسید ، چسب کاشت میلگرد ، ترمیم کننده بتن ، گروت اپوکسی و ضد یخ و ملات های پلیمری و ….میتوانید با شرکت شیمی آبادگران تماس بگیرید.

آدرس دفتر مرکزی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران پنهان خواهند شد برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • عکس
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • در انبار
  • موجودی
  • افزودن به سبد
  • توضیحات
  • محتوا
  • عرض
  • اندازه
  • تنظیمات بیشتر
برای پنهان کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک کنید
مقایسه