• 02165741139
  • Tehran - Shahriar
  • Saturday to Thursday: 9 am - 5 pm

گروت های اپوکسی و سیمانی

گروت های اپوکسی و سیمانی

گروت های پایه سیمانی و گروت های پایه اپوکسی از تفاوت های زیادی برخوردار هستند که یکی از مهترین تفاوت این دو را می توان تنها کیفیت و مقاوت آنها معرفی کرد. مقاومت گروت اپوکسی در مقایسه با گروت سیمانی از مقاومت زیادتری برخوردار هستند و برای ساخت گروت سیمانی می توانید تنها با اضافه کردن گروت به سیمان مقاومت آن را به طرز چشمگیری افزایش بدهید. در این مقاله به مبحث گروت های اپوکسی و سیمانی می پردازیم. برای خرید و اطلاع از قیمت فوق روان کننده ، چسب کاشی ، ملات ضد اسید ، چسب کاشت میلگرد ، ترمیم کننده بتن ، گروت اپوکسی و ضد یخ و ….میتوانید با شرکت شیمی آبادگران تماس بگیرید.

گروت اپوکس

گروت اپوکسی در حال حاضر توسط طیف وسیعی از پیمانکاران مورد استفاده قرار خواهد گرفت و روز به روز نیز به میزان مصرف آن اضافه خواهد شد. در گروت اپوکسی بر خلاف گروت پایه سیمانی، از رزین های اپوکسی و پودر فیلر یا پر کننده استفاده خواهد شد. گروت اپوکسی به شدت بادوام است و سطح صاف و بدون هیچ گونه لکه ‌ای را به شما تحویل داده می شود.

به طور کلی گروت اپوکسی ویژگی های بسیار زیادی دارد که آن را از موارد مشابه مخصوصا گروت پایه سیمانی متمایز کرده است. لازم است تا پیش از انتخاب مواد مورد نظر خود با ویژگی های آن آشنایی کامل داشته باشیم تا بتوانیم بهترین گروت اپوکسی انتخاب را رقم بزنیم.

فواید گروت اپوکسی

گروت اپوکسی باعث سخت شدن سریع سازه خواهد شد که بستگی به دمای اطراف دارد. گروت اپوکسی دارای قابلیت زیاد چسبندگی به زیر کارهای معدنی و فولادی می باشد و همچنین دارای مقاومت در برابر ارتعاشات شدید است و باعث سخت شدن بدون جمع شدگیمی شود. گروت اپوکسی دارای مقاومت بالا در برابر حملات مواد شیمیایی است. و همچنین دارای مقاومت مکانیکی بسیار بالایی است.

گروت پایه سیمانی 

گروت مخلوطی از مواد سیمانی، سیمان پرتلند معمولی یا سیمان بسیار ریز و آب یا بدون ماسه یا افزودنی ‌است. این مخلوط در ترکیبی با قوام و پمپ پذیر بدون جداشدگی زیاد اجزای تشکیل دهنده آن نسبت ‌‌بندی خواهد شد. گروت از داخل بازشدگی ‌ها سطح سازه یا از سوراخ ‌های دریل شده بازشوها به داخل، تزریق می‌ شود.

گروت سیمانی منبسط شونده

گروت سیمانی منبسط شونده با مقاومت اولیه و نهایی بالا و زودرس می باشد که بستگی به دمای آب و هوایی محیط و زمان مصرفی خواهد داشت. این پودر گروت به صورت خشک بسته بندی می شود، آماده مصرف می باشد و در هنگام ترکیب با آب، دارای خصوصیات انبساط حجمی دو مرحله خواهد شد.

فواید گروت سیمانی

گروت سیمانی متشکل از کلیه مواد افزودنی لازم و مواد مورد نیاز سیمان و سنگدانه می باشد و نیاز به هیچ نوع مواد دیگری به جز آب نخواهد داشت. این نوع از گروت دارای افزایش حجم کنترل شده است که با ایجاد سیستم انبساط گازی در مرحله بتن تازه، جمع شدگی و نشست در مواد قابل جبران است.

از کدام محصول بهتر است استفاده کنیم؟ گروت های اپوکسی و یا گروت های سیمانی؟

گروت های اپوکسی و گروت های سیمانی هرکدام در ساخت و ساز و پروژه های عمرانی و صنعتی در مواردی همپوشانی و در مواردی هم کاربردهای خاص و مد نظر خود را خواهند داشت. گروت های سیمانی و اپوکسی مواد و ساختار شیمیایی کاملا متفاوتی نسبت به هم دارند و در هنگام تولید دستور العمل اجرای متفاوتی دارند.

انتخاب اینکه در یک پروژه خاص کدام گروت باید انتخاب شود به مسائل زیادی بستگی خواهد داشت اما به طور کلی در جاهایی که اولویت با صرفه اقتصادی و نیرو استاتیکی است گروت پایه سیمانی و در نصب تجهیزات صنعتی یا مهار نیروهای دینامیکی و سرعت بخشیدن به بهره برداری گروت های اپوکسی توصیه می شود.

خرید و قیمت فوق روان کننده ، چسب کاشی ، ملات ضد اسید ، چسب کاشت میلگرد ، ترمیم کننده بتن ، گروت اپوکسی و ضد یخ شرکت شیمی آبادگران

شرکت شیمی آبادگران پدیده سازان جوان با بیش از دو دهه در زمینه تولید فرآورده های شیمیایی صنعت ساختمان،این شرکت علاوه بر تولید بیش از صد نوع محصول شیمیایی ساختمان، سابقه همکاری در اجرا و مشاوره در پروژه های بزرگ ملی و شخصی و شرکتی دارد. شرکت شیمی آبادگران سهم بزرگی را در محصولات شیمیایی ساختمان دارا میباشد و داری بیش از پنجاه نیرو تولید و آزمایشگاه فعالیت دارند. اینها تنها بخشی از همکاری های گسترده شیمی آبادگران در طول این سالها می باشد. برای خرید و اطلاع از قیمت فوق روان کننده ، چسب کاشی ، ملات ضد اسید ، چسب کاشت میلگرد ، ترمیم کننده بتن ، گروت اپوکسی و ضد یخ و ملات های پلیمری و ….میتوانید با شرکت شیمی آبادگران تماس بگیرید.

آدرس دفتر مرکزی

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران پنهان خواهند شد برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • عکس
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • در انبار
  • موجودی
  • افزودن به سبد
  • توضیحات
  • محتوا
  • عرض
  • اندازه
  • تنظیمات بیشتر
برای پنهان کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک کنید
مقایسه