• 02165741139
  • Tehran - Shahriar
  • Saturday to Thursday: 9 am - 5 pm

انواع ملات های ترمیم کننده بتن

انواع ملات های ترمیم کننده بتن

در این مقاله به مبحث انواع ملات های ترمیم کننده بتن می پردازیم. برای خرید و اطلاع از قیمت فوق روان کننده ، چسب کاشی ، ملات ضد اسید ، چسب کاشت میلگرد ، ترمیم کننده بتن ، گروت اپوکسی و ضد یخ و ….میتوانید با شرکت شیمی آبادگران تماس بگیرید.

انواع ملات های ترمیم کننده بتن

1.ملات ترمیم کننده بتن با پایه سیمانی:

یک نوع از ملات ترمیمی آماده پودری بر پایه سیمان می باشد که به واسطه وجود پلیمرهای متفاوت از جمله چسب بتن در ساختار خود باعث می شود تا این ملات شکل پذیری و چسبندگی خیلی زیادی با انواع مصالح ساختمانی از جمله بتن و سنگ را داشته باشد. این ملات علاوه براینکه سطح بتن را ترمیم می کند باعث می شود یک سطح بتن نفوذ ناپذیر شود و از نفوذ عوامل خورنده بیرونی به داخل بتن جلوگیری خواهد کرد.

2. ملات ترمیم کننده بتن با پایه پلیمری:

ترمیم‌ کننده‌‌ بتن معمولی با دانه‌ بندی مناسب و بدون انقباض می باشد که با توجه به پلیمرهای فعال شونده‌ای که در ساخت این چسب پودری استفاده شده، از چسبندگی قابل توجهی به سطوح زیر کار برخوردار است و میتواند مقاومت فشاری بالایی را تحمل کند‌.

از ویژگی‌های ترمیم‌ کننده معمولی بتن می‌ توان به آسانی در اجرا، چسبندگی زیاد به مصالح پایه سیمانی، مقاومت در برابر سایش، خراش و ترک، نفوذپذیری کم اشاره نمود و در زمینه ترمیم سطوح ترک خورده، تسطیح سطوح متخلخل، پر نمودن خلل و فرج‌های بتن کاربرد خواهد داشت.

 3.ملات ترمیم کننده بتن با پایه نیمه پلیمری:

این نوع، بر پایه‌ی سیمان است و حاوی انواع پلیمر‌های نیمه فعال و فعالی می باشد که به واسطه وجود رزین پلیمری در ساختار خود قدرت چسبندگی بالایی به انواع سطوح دارد و ضمن مرمت و بازسازی نقاط آسیب دیده امکان آب‌ بندی قطعات را نیز فراهم می‌ کند. پودر ویژه ترمیم‌ کننده بتن یکی از بهترین و مؤثرترین ملات‌های ترمیم‌کننده بتن می باشد که در انواع مراحل ساخت و آب‌ بندی استخر و ترمیم نقاط آسیب‌ دیده بتن قابل استفاده است.

4.ملات ترمیم کننده بتن با پایه اپوکسی:

این ملات، ملات بسیار قوی و مقاوم بر پایه رزین های اپوکسی است که از خاصیت چسبندگی زیادی برای پیوند دادن بین بتن جدید و قدیم و سایر اجزا برخوردار است. علاوه بر این از آنجایی که سطوح متفاوت همواره در معرض انواع ضربه مکانیکی از جمله فشاری و سایشی قرار دارد، بنابراین فرسایش حاصله از این عوامل به ایجاد پستی و بلندی در سطح و معلق شدن ذرات و آلودگی محیط را باعث می شود.

همچنین در اثر تأثیر مواد گوناگون شیمیایی بر روی سطوح کف خوردگی سطوح بتنی و فلزی اجتناب ناپذیر می باشد در نتیجه راهکار مناسب جهت پیشگیری از مشکلات فوق استفاده از پوشش هایی می باشد که بتواند سطوح را در برابر ضربات و نیروهای مکانیکی و عوامل خورنده شیمیایی حفظ کند و چسبندگی فوق العاده به سطوح زیر کار بدهد.

5. ترمیم کننده بتن با پایه چسب لاتکس :

ترمیم‌ کننده‌‌ بتن پودری است بر پایه سیمان، که دارای رزین‌های مختلفی بوده و محتوی مواد خاصی است که به راحتی با آب ترکیب می شود و خمیری با کاربری آسان به دست می‌آید. به دلیل افزودنی‌های خاص، چسبندگی عالی به انواع سطوح بتنی و مصالح معدنی دارد و نیاز به مواد کمکی نخواهد داشت.

انقباض خشک‌ شدن آن بسیار کم بوده‌، به راحتی روی سطوح افقی و عمودی قابل اجرا می باشد و به دلیل مقاومت کششی بالا و الاستیسیته بسیار خوب به هیچ وجه دچار جمع شدگی و ترک خوردگی نخواهد شد.

خرید و قیمت فوق روان کننده ، چسب کاشی ، ملات ضد اسید ، چسب کاشت میلگرد ، ترمیم کننده بتن ، گروت اپوکسی و ضد یخ شرکت شیمی آبادگران

شرکت شیمی آبادگران پدیده سازان جوان با بیش از دو دهه در زمینه تولید فرآورده های شیمیایی صنعت ساختمان،این شرکت علاوه بر تولید بیش از صد نوع محصول شیمیایی ساختمان، سابقه همکاری در اجرا و مشاوره در پروژه های بزرگ ملی و شخصی و شرکتی دارد. شرکت شیمی آبادگران سهم بزرگی را در محصولات شیمیایی ساختمان دارا میباشد و داری بیش از پنجاه نیرو تولید و آزمایشگاه فعالیت دارند. اینها تنها بخشی از همکاری های گسترده شیمی آبادگران در طول این سالها می باشد. برای خرید و اطلاع از قیمت فوق روان کننده ، چسب کاشی ، ملات ضد اسید ، چسب کاشت میلگرد ، ترمیم کننده بتن ، گروت اپوکسی و ضد یخ و ملات های پلیمری و ….میتوانید با شرکت شیمی آبادگران تماس بگیرید.

آدرس دفتر مرکزی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران پنهان خواهند شد برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • عکس
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • در انبار
  • موجودی
  • افزودن به سبد
  • توضیحات
  • محتوا
  • عرض
  • اندازه
  • تنظیمات بیشتر
برای پنهان کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک کنید
مقایسه