• 02165741139
  • Tehran - Shahriar
  • Saturday to Thursday: 9 am - 5 pm

انواع پودر بندکشی

انواع پودر بندکشی

پودر بندکشی بر پایه سیمانی است و برای مصرف فقط آب به آن اضافه می شود و سپس می‌توان آن را به شیوه‌های متفاوتی در فواصل میان کاشی‌ها و سرامیک‌ها استفاده کرد. از پودر بندکشی می‌توان در پرداختن به آجر و سنگ نیز استفاده نمود. به طور کلی پودرهای بندکشی در دو نوع پایه سیمان و پایه اپوکسی ساخته شده اند که نوع پایه اپوکسی امروزه خواهان زیادی دارند. در این مقاله به مبحث انواع پودر بندکشی می پردازیم. برای خرید و اطلاع از قیمت فوق روان کننده ، چسب کاشی ، ملات ضد اسید ، چسب کاشت میلگرد ، ترمیم کننده بتن ، گروت اپوکسی و ضد یخ و ….میتوانید با شرکت شیمی آبادگران تماس بگیرید.

انواع پودر بند کشی

انواع پودر بندکشی در ساختمان

با توجه به اهمیتی که پودر بندکشی در زیبا سازی محیط فضاهای داخلی و خارجی دارد ، با پیشرفت فناوری سعی دارند ویژگی‌های زیادی را به این پودرها بدهند تا بتوانند عملکرد آن را به حد بسیار خوب برساند. به همین دلیل انواع متنوعی از پودر بندکشی ساخته شده است.

پودر بندکشی رنگی:

معمولا سفید رنگ است و درسرویس‌های بهداشتی استفاده می شوند. اما گاهی میان رنگ پودرها و رنگ کاشی همخوانی لازم ندارند به همین دلیل خیلی از شرکت‌های تولید کننده پودرها سعی دارند که محصولات خود را در طیف رنگی متنوعی تولید نمایند. پودرهای رنگی علاوه بر رنگ دارای ویژگی های دیگری مانند مقاومت در برابر نفوذ آب هستند.

پودر بندکشی پلیمری:

مواد پلیمری نانو ماده اصلی در ساخت پودر بندکشی پلیمری است و اشاره به اندازه بسیار کوچک آن خواهد داشت. مواد پلیمری در ترکیب با سیمان ترکیب خوبی را تشکیل خواهد داد.
اندازه کوچک این پودرهای بندکشی به آن این امکان را فراهم می کند که به خوبی در فاصله میان کاشی‌ها و هر مصالح دیگری جایگیری کنند و یک ساختار بسیار قوی وغیرقابل نفوذ را به دست آورند.

پودر بندکشی اسیدی:

مواد و مصالحی که در ساخت این پودر بندکشی اسیدی استفاده می شود، خاصیت منحصر به فردی در برابر محیط‌ها و سیالات اسیدی به آن خواهد داد.
استفاده از این پودرهای بندکشی به دلیل ویژگی‌هایی که دارند در محیط‌های صنعتی و شیمیایی که امکان تماس با سیالات اسیدی و خورنده وجود دارد استفاده می شود.

پودر بندکشی ضد اسید

این نوع پودر از مواد پرکننده معدنی ویژه ساخته شده است که از رزین‌های پودری به عنوان تکمیل کننده آنها استفاده میشود و در برابر اسیدهای متوسط و ضعیف، مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهند. 

پودر بندکشی آنتی باکتریال:

بسیاری از ساختمان‌های بهداشتی مانند بیمارستان‌ها و درمانگاه، با توجه به کاربردی که دارند ترجیح می‌دهند از کاشی و سرامیک‌های آنتی باکتریال استفاده نمایند تا از هر گونه رشد باکتری و میکروب جلوگیری کنند.

پودر بندکشی ضد آب:

همه پودرهای بندکشی به میزان متفاوت توانایی جلوگیری از نفوذ رطوبت را دارند اما پیشرفت فناوری در این زمینه به ساخت نوع خاصی از پودرهای بندکشی منجر شده است که توانایی ضد آب بودن بسیار بالایی دارند. در ساخت این نوع پودرها اغلب از رزین‌ها استفاده می شود.

پودر بندکشی نانو

این نوع پودر از نانو پلیمرها ساخته شده است که به همراه سیمان در رنگ‌های متفاوت عرضه می‌شود. اندازه کوچک دانه‌های این پودرها کمک خواهد کرد که از آنها در کاشی و سرامیک استفاده شود.

خرید و قیمت فوق روان کننده ، چسب کاشی ، ملات ضد اسید ، چسب کاشت میلگرد ، ترمیم کننده بتن ، گروت اپوکسی و ضد یخ شرکت شیمی آبادگران

شرکت شیمی آبادگران پدیده سازان جوان با بیش از دو دهه در زمینه تولید فرآورده های شیمیایی صنعت ساختمان،این شرکت علاوه بر تولید بیش از صد نوع محصول شیمیایی ساختمان، سابقه همکاری در اجرا و مشاوره در پروژه های بزرگ ملی و شخصی و شرکتی دارد. شرکت شیمی آبادگران سهم بزرگی را در محصولات شیمیایی ساختمان دارا میباشد و داری بیش از پنجاه نیرو تولید و آزمایشگاه فعالیت دارند. اینها تنها بخشی از همکاری های گسترده شیمی آبادگران در طول این سالها می باشد. برای خرید و اطلاع از قیمت فوق روان کننده ، چسب کاشی ، ملات ضد اسید ، چسب کاشت میلگرد ، ترمیم کننده بتن ، گروت اپوکسی و ضد یخ و ملات های پلیمری و ….میتوانید با شرکت شیمی آبادگران تماس بگیرید.

آدرس دفتر مرکزی

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران پنهان خواهند شد برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • عکس
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • در انبار
  • موجودی
  • افزودن به سبد
  • توضیحات
  • محتوا
  • عرض
  • اندازه
  • تنظیمات بیشتر
برای پنهان کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک کنید
مقایسه