• 02165741139
  • Tehran - Shahriar
  • Saturday to Thursday: 9 am - 5 pm

انواع پودر بند کشی مصالح

انواع پودر بند کشی مصالح

در این مقاله به مبحث انواع پودر بند کشی مصالح می پردازیم. برای خرید و اطلاع از قیمت فوق روان کننده ، چسب کاشی ، ملات ضد اسید ، چسب کاشت میلگرد ، ترمیم کننده بتن ، گروت اپوکسی و ضد یخ و ….میتوانید با شرکت شیمی آبادگران تماس بگیرید.

انواع پودر بند کشی مصالح

پودرهای بندکشی آجر

در تولید این نوع از پودرهای بند کشی از سیمان و پودر سنگ استفاده می‌شود. اندازه دانه‌های این نوع از پودرها نسبت به پودرهای بند کشی مورد استفاده در کاشی و سرامیک معمولا درشت‌ تر بوده و از این می‌توانند برای پر کردن فواصل ۶ تا ۲۰ میلی‌متری مورد استفاده قرار بگیرند. به دلیل استفاده از این پودرهای بند کشی در فضاهای خارجی مقاومت در برابر شرایط آب‌ وهوایی متفاوت در آن‌ها بسیار بالا می باشد.

پودرهای بندکشی کاشی و سرامیک

رایجترین انواع در نوع خود است. معمولا در فضاهای داخلی مانند آشپزخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی استفاده می‌شوند. به همین دلیل از اهمیت بیشتری برخوردار می باشند و انواع متفاوتی از آن در بازار موجود می باشد. اندازه بسیار ریز، مقاومت در برابر نفوذ رطوبت و همخوانی با فضای داخلی از مهمترین مواردی هستند که در انتخاب و کاربرد این نوع از پودرهای بندکشی مد نظر قرار می‌گیرند.

پودرهای بند کشی سنگ

فصل هایی که در میان سنگ‌ها وجود دارد نسبت به مصالح دیگر بیشتر است و به همین دلیل از پودرهایی با اندازه‌های درشت‌تر استفاده می‌ کنند. مانند پودرهای بند کشی آجر، این پودر‌ها در تماس مستقیم با شرایط آب و هوایی متفاوت هستند و به همین دلیل از نظر مقاومت و استحکام از دو نوع دیگر بالاتر می باشند. از نظر قیمت نیز با توجه به اینکه چندان فرآیند و مواد خاصی در ساخت آن‌ها به کار برده نمی‌شود، ارزان‌تر از دو نوع دیگر می باشند.

بهترین نوع پودر بندکشی

از میان تمامی انواع پودرهای بندکشی که در بالا به آن‌ها پرداخته شد شاید انتخاب یکی از آن به عنوان بهترین  دشوار است؛ ولی روند بازار به گونه‌ای است که نشان از رایج شدن استفاده از پودرهای بند کشی پلیمری دارد. در هر صورت در انتخاب نوع پودر باید به فاکتورهای زیادی توجه کرد. اگر بتوانید قبل از انتخاب سه سؤال زیر را پاسخ دهید، می‌توانید انتخاب راحت‌تری داشته باشد.

  1. در کجا می‌خواهید از آن استفاده کنید؟
  2. آیا هزینه‌ای که می‌کنید برایتان مهم است؟
  3. چه رنگی از پودر بندکشی را می‌پسندید؟

مکانی که قصد دارید در آن جا از پودر بندکشی استفاده نمایید، به میزان زیادی انتخاب‌های شما را محدودتر می کند. پودرهای مناسب سرویس‌های بهداشتی با پودر‌های مورد استفاده در آزمایشگاه‌ها می‌تواند فرق کند. بودجه‌ای که برای خرید و اجرای پودر بند کشی هم کنار گذاشته‌اید تا حدود زیادی در انتخاب به شما کمک می کند. بعضی از پودرهای بندکشی به دلیل مواد و فناوری‌های خاصی که در ساخت آن‌ها به کار برده می‌شود قیمت بالاتری دارند. رنگ پودرهای بندکشی نیز برای اجرا در فضاهای داخلی مهم می باشد.

سخن آخر

در انتخاب پودرهای بندکشی با توجه به کاربردهاdی که در ساخت‌ و ساز فضاهای متفاوت دارند باید بسیار دقت نمود. انواع متفاوتی از پودر بند کشی وجود دارد که هر یک از آن دارای مشخصات منحصر به فردی است. استفاده از نوع مناسب پودر بندکشی تاثیر زیادی در عمر مفید ساختمان خواهد داشت. 

خرید و قیمت فوق روان کننده ، چسب کاشی ، ملات ضد اسید ، چسب کاشت میلگرد ، ترمیم کننده بتن ، گروت اپوکسی و ضد یخ شرکت شیمی آبادگران 

شرکت شیمی آبادگران پدیده سازان جوان با بیش از دو دهه در زمینه تولید فرآورده های شیمیایی صنعت ساختمان،این شرکت علاوه بر تولید بیش از صد نوع محصول شیمیایی ساختمان، سابقه همکاری در اجرا و مشاوره در پروژه های بزرگ ملی و شخصی و شرکتی دارد. شرکت شیمی آبادگران سهم بزرگی را در محصولات شیمیایی ساختمان دارا میباشد و داری بیش از پنجاه نیرو تولید و آزمایشگاه فعالیت دارند. اینها تنها بخشی از همکاری های گسترده شیمی آبادگران در طول این سالها می باشد. برای خرید و اطلاع از قیمت فوق روان کننده ، چسب کاشی ، ملات ضد اسید ، چسب کاشت میلگرد ، ترمیم کننده بتن ، گروت اپوکسی و ضد یخ و ملات های پلیمری و ….میتوانید با شرکت شیمی آبادگران تماس بگیرید.

آدرس دفتر مرکزی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران پنهان خواهند شد برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • عکس
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • در انبار
  • موجودی
  • افزودن به سبد
  • توضیحات
  • محتوا
  • عرض
  • اندازه
  • تنظیمات بیشتر
برای پنهان کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک کنید
مقایسه