• 02165741139
  • Tehran - Shahriar
  • Saturday to Thursday: 9 am - 5 pm

رنگ های استخری آبادگران

رنگ های استخری آبادگران

رنگ استخری یک ماده  تک بخشی با فرمول های خاص است که برای رنگ‌آمیزی در  استخر، حوض، مخزن آب، مخازن کشاورزی، استخر ورزشی و… کربرد دارد. . پرفروش‌ترین رنگ‌های آن، آبی و سفید است  که اغلب مورد توجه قرار گرفته است. در این مقاله به مبحث رنگ های استخری آبادگران میپردازیم. برای خرید و اطلاع از قیمت فوق روان کننده ، چسب کاشی ، ملات ضد اسید ، چسب کاشت میلگرد ، ترمیم کننده بتن ، گروت اپوکسی و ضد یخ و …. میتوانید با شرکت شیمی آبادگران تماس بگیرید

خواص مهم رنگ های استخری آبادگران

از آنجا که از انواع رنگ‌های استخری در محیط‌های آبی و مرطوب نیز  استفاده می‌شود، کاملا انتظار می‌رود مشهود ترین خواص آن‌ها، مقاومت درمقابل رطوبت و آب  باشد. رنگ‌های استخری  نیز با توجه به اینکه بر اساس آب یا تینر هستند،خواص ویژه  خود را دارند اما به طور کلی می‌توان مقاومت بسیار زیادی در برابر محیط‌های قلیایی، سایش، انواع ضربه، اشعه خورشید و اشعه ماورای بنفش را از ویژگی‌های آن‌ها نیز عنوان کرد. علاوه بر این، این رنگ‌ها نیز پوشش دهی کاملا مناسبی را دارند و در مدت زمان بسیار کوتاهی، به شدت خشک می‌شوند. 

اختلاف رنگ استخری پایه آب و تینر:

رنگ‌های استخری بر اساس آب همانطور که از نمشان پیداست، محصولی بهداشتی بر اساس آب است که در آن از مواد شیمیایی استفاده نمی گردد. پس در نتیجه این عالی ترین نوع رنگ استخر برای استفاده در انواع مخزن های آب و کشاورزی می باشد. این رنگ به شدت انعطاف پذیر، آب گریز و غبار گریز می باشد. رنگ استخری بر اساس آب مثل عایق نمناکی نیز عمل می‌کند و از آن برای آب‌ بندی در انواع مخزن های آب های شرب، سازه‌های هیدرولیکی و آب‌بندی در گروه های مستقر در آب و همچنین رنگ آمیزی های استخرو  پرورش ماهی نیز استفاده می‌ گردد.

انواع مختلف رنگ‌های استخری و کارکرد آن:

رنگ‌های استخری انواع متفاوتی دارند که خواص کاملا  متفاوتی در آن‌ها، کارایی آن‌ها را نیز بسیار متفاوت می‌کند. با توجه به این نوع  ویژگی‌ها می‌توان رنگ های استخری مناسب برای این کار مورد نظر خود را به آسانی انتخاب کنید. این موضوع بر هزینه خرید نیز بسیار موثر است. در ادامه انواع متفاوت این رنگ‌ها رابه شما نیز معرفی می‌کنیم.

رنگ‌ استخری آکریلیکی:

رنگ های از جنس  اکریلیک استخری یک نوع رنگ‌ به صرفه و کم هزینه برای استخرها است که در هر دو نمونه پایه و اساس آب و تینر موجود می باشد. رنگ های اکریلیک برای گونه های مختلف  سطوح بتن و سیمانی بسیار مناسب و کارآمد است و البته نباید در استخرهای با عمق بسیار فراوان، استفاده شد .. آب بندی و عایق استخرها را نیز می‌توان همزمان با این نوع رنگ ها نیز انجم گیرد. برای این هدف می‌بایست سطح کار را نیز کاملا ترمیم و از چربی و کثیفی دیگر پاک کرد.

رنگ‌ های استخری پلیمری

این نوع رنگ ها را می‌توان گزینه‌ای بسیار مناسب برای انواع آب بندی و رنگ آمیزی استخرها به شکل همزمان دانست. رنگ های استخری پلیمری ترکیبی  از پلیمرهای مستحکم، سیمان های پلیمری و پودر های سیلیس می باشد  که یکی از مستحکم ترین پوشش‌ها را برای استخرها نیز ایجاد می‌کند. رنگ پلیمری به  علت  فرم خود، روی سطوح سیمانی، بتنی و فلزی بسیار عالی عمل می کند.

خواص رنگ‌های استخری پلیمری :

  • توانایی اجرا روی سطح نمناک و مرطوب
  • توانایی ترمیم دوباره و سریع
  • تحمل حرارت از 40- تا +300 درجه سانتیگراد
  • ضخامت بسیار بالا پس از پایان کار
  • مستحکم در برابر رطوبت
  • ضد جلبک وضد باکتریال

رنگ استخری از نوع اپوکسی

این رنگ از ترکیب اپوکسی با کاتالیست‌های رنگی تشکیل می شود. کاتالیست‌های رنگی سبب کاهش چشمگیر زمان اجرا می‌شود و هر گاه در حالت وجود بازه زمانی ، بهترین گزینه این نوع ماده خواهد بود. رنگ اپوکسی با توجه به فرمت خود، سریع و کاملا خشک شده و از مقاومت  بسیار بالایی در برابر انواع فشار هیدرولیکی نیز برخوردار می باشد. ضخامت بالای این نوع رنگ سبب آب بندی همه استخر می‌شود و از نشتی در آن جلوگیری خواهد کرد. حلال این ترکیب رنگ اپوکسی برای استخر، حلال تینر می باشد و معمولا  از آن برای سطوح های بتنی یا فلزی و سیمانی نیز استفاده می‌ گردد. استخر انواع مایعات شیمیایی، استخر برای شنا، استخر پرورش ماهی ، مخازن آب های شرب و کشاورزی  از انواع گوناگون استفاده از این نمونه رنگ  است .

رنگ های استخری نانو

رنگ های استخری نانو رایج ترین نوع رنگ در میان مصرف کنندگان به علت آسانی در استفاده از آن می باشد. این رنگ که بر پایه انواع مواد نانو ساخته شده، توانایی کشسانی بسیار بالایی دارد وبه همین علت پوسته و ریخته نخواهد شد. از این رنگ می‌توان در حوزه هیدرولیکی متوسط و در تمامی شرایط آب و هوایی استفاده کرد.

خرید و قیمت فوق روان کننده ، چسب کاشی ، ملات ضد اسید ، چسب کاشت میلگرد ، ترمیم کننده بتن ، گروت اپوکسی و ضد یخ شرکت شیمی آبادگران

شرکت شیمی آبادگران پدیده سازان جوان با بیش از دو دهه در زمینه تولید فرآورده های شیمیایی صنعت ساختمان،این شرکت علاوه بر تولید بیش از صد نوع محصول شیمیایی ساختمان، سابقه همکاری در اجرا و مشاوره در پروژه های بزرگ ملی و شخصی و شرکتی دارد. شرکت شیمی آبادگران سهم بزرگی را در محصولات شیمیایی ساختمان دارا میباشد و داری بیش از پنجاه نیرو تولید و آزمایشگاه فعالیت دارند. اینها تنها بخشی از همکاری های گسترده شیمی آبادگران در طول این سالها می باشد. برای خرید و اطلاع از قیمت فوق روان کننده ، چسب کاشی ، چسب کاشت میلگرد ، ملات ضد اسید ، چسب کاشت میلگرد ، ترمیم کننده بتن ، گروت اپوکسی و ضد یخ و ملات های پلیمری ، ملات ضد اسید ، فوق روان کننده و ترمیم کننده بتن، گروت اپوکسی ، ملات ضد اسید و ….میتوانید با شرکت شیمی آبادگران تماس بگیرید.

آدرس دفتر مرکزی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران پنهان خواهند شد برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • عکس
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • در انبار
  • موجودی
  • افزودن به سبد
  • توضیحات
  • محتوا
  • عرض
  • اندازه
  • تنظیمات بیشتر
برای پنهان کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک کنید
مقایسه