• 02165741139
  • Tehran - Shahriar
  • Saturday to Thursday: 9 am - 5 pm

رنگ و پوشش اپوکسی آبادگران

رنگ و پوشش اپوکسی آبادگران

رنگ اپوکسی محصولی دو بخشی بر پایه  و اساس رزین اپوکسی و هاردنر پلی آمیدی می باشد که به دلیل  ویسکوزیته بسیار پایین این محصول می توان از آن به عنوان رنگ نهایی در سیستم های دارای پرایمر با لایه های میانی و یا بدون لایه های زیرین و مستقیما بر روی سطح ها استفاده نمود. در این مقاله به مبحث رنگ و پوشش اپوکسی آبادگران میپردازیم. برای خرید و اطلاع از قیمت فوق روان کننده ، چسب کاشی ، ملات ضد اسید ، چسب کاشت میلگرد ، ترمیم کننده بتن ، گروت اپوکسی و ضد یخ و رنگ و پوشش اپوکسی آبادگران …. میتوانید با شرکت شیمی آبادگران تماس بگیرید

رنگ اپوکسی چیست ؟

رنگ های اپوکسی را میتوان بعنوان بهترین نوع برای جایگزین پوشش های محافظتی در جهت جاهایی که نیاز به انواع مقاومت ویژه در برابر انواع عوامل جوی،سایش و اصطکاک،عوامل شیمیایی، خوردگی و .. را دارند استفاده کرد.

موارد مصرف رنگ اپوکسی چیست؟

موارد مصرف در جهت پوشش بر روی همه  سطوح بتنی، چوبی، فلزی، سطوح مجاور در مواد شیمیایی متوسط، فونداسیون سازه ها، اتاق های تاسیسات و موتورخانه ها، زیرزمینهای مرطوب و همه جاهایی که نیاز به یک نوع پوشش با مقاوت بالا و دوام بسیار طولانی مدت دارند.

مزایا و فواید رنگ اپوکسی بسیار مناسب کار بر روی همه سطوح های فلزی ،چوبی و سیمانی درونی و بیرونی می با شد. این نوع رنگ مقاومت بسیار عالی و خوبی در برابرانواع شرایط جوی،خراش ،سایش،رطوبت و مواد شیمیایی متوسط را دارد.

مقاومت رنگ های اپوکسی به چه شکل است؟

رنگ های اپوکسی پس از خشک شدن کامـلا“ قابلیت شستشـو دارند و به علـت داشتن انواع خاصیت های انعـطاف پذیـری در برابر انواع تغییر شکل های سطحی در سازه مقاومت نموده و مقاومت بسیار بالایی را  نسبت به ضربه ها دارد.به علاوه زیرسازی را در مقابل نفوذ آب و رطوبت محافظت کرده و در حالتی  که اصولی اعمال شود، هرگز پوسته نمی گردد.

روش های رنگ کاری، میزان مصرف و آماده سازی در سطح کار برای انواع رنگ های اپوکسی چیست؟

سطح های زیر کار باید کاملا“ خشک و بدون هر گونه آلودگی ،چربی و گرد و غبار باشد. سند بلاست کردن سطح قبل از اعمال لایه هی رنگ اپوکسی پیشنهاد می شود.حتما قبل از اعمال پوشش گرد و غبار ناشی از سند بلاست ها کاملا  زدوده شود.

آماده سازی در رنگ  های اپوکسی

دو بخش  رنگ های اپوکسی را با نسبت به  اختلاط های پیشنهاد شده توسط تولیدکننده ها در یک ظرف کامل ریخته و بوسیله یک همزن با شدت دور پایین (حداکثر 100 دور در دقیقه) به مدت 4 الی 6 دقیقه هم زده تا کامل مخلوط شوند.

مزایا و فواید ویژه  رنگ اپوکسی چیست؟

  • – سطحی براق و درخشان را ایجاد می کند که می تواند میزان روشنایی مناطق درونی را به میزان قابل توجه و ویژه ای افزایش دهد
  • – یک سطح با دوام و کاملا سخت پوشیده ازانواع تحمل ترافیک های سنگین و مداوم را کاملا ارائه می دهد
  • – نصب بسیار سریع و آسان
  • – با دوام و کاملا تمیز کردن آسان
  • – ایده آل برای انواع انبار ها و کاربرد های کاملا صنعتی
  • – در برابر انواع  لکه های روغن و آب ها مقاومت می کند
  • – سطحی بدون درزرا ایجاد می کند که می تواند سال ها ی بسیاری دوام بیاورد
  • – می تواند با رنگ نیز ترکیب شود تا تراشه ها و ترک ها را کاملا بپوشاند
  • – یک سطح های شیمیایی بسیار مقاوم در برابر ایده آل برای کارخانه های تولیدی با رنگ اپوکسی را ایجاد میکند

قدم اول: از پاکیزگی بودن سطح ها کاملا مطمئن شوید.

نخستین قدم این است که کاملا  مطمئن شوید ناحیه ای که می خواهید از اپوکسی برای آن ها استفاده کنید، تمیزمی باشد. این کار را با کشاندن دستمالی که آغشته به مقداری صابون(مایع دستشویی) است، انجام دهید. زمانیکه مطمئن شدید سطح مورد نظر کامل تمیز است، باید آن را با دستمال کاغذی بیشتر یا دستمالهای  آشپزخانه کاملا خشک کنید. سعی کنید مطمئن شوید که دیوار ها کاملاً خشک است چون هرگونه رطوبت بر عملکردهای رنگ اپوکسی بسیار تاثیرگزار است.

قدم  دوم: رنگ های اپوکسی را کاملا  اضافه کنید.

پس از آن ها می‌توانید از رنگ های اپوکسی بر روی سطح ها استفاده کنید. برای داشتن انواع بهترین شکل را از رنگ آمیزی، محتویات قوطی را پیش از استفاده کاملاً به هم بزنید، زیرا این کار سبب مخلوط کردن بهترین مواد بتدایی با هم و جلوگیری از ایجاد حباب ها خواهد شد. رنگ را کامل بکشید، حتی با دست  کشیدن یا ضربه زدن، مراقب باشید حباب ها نیز شکل نگیرد. لحظه به لحظه رنگ ها باقی مانده در قوطی راکاملا  بهم بزنید زیرا اینگونه کاملا  مطمئن می شوید مواد های تشکیل دهنده رنگ در حین استفاده از آنها ، کاملا از هم جدا نشده اند.

قدم سوم: اجازه بدهید به خوبی  خشک شود.

هنگامی  که کار تکمیل شد، قبل از آنکه تصمیم بگیرید یک دست دیگر آنرا رنگ کنید یا نه، باید بگذارید رنگ ها کاملا  خشک شود. باید اطمینان  نیز حاصل کنید وقتی که رنگ در حالت خشک شدن است، هیچ‌کس آنرا کاملا لمس نمی‌ کند. اگر می خواهید یک دست دیگر آن را رنگ کنید تا دیوار کاملاً و به خوبی پوشیده شود باید مطمئن شوید که رنگ همه بخش ها کاملاً و به خوبی خشک شده است. حدود ۲۴ ساعت وقت بگذارید تا کاملاً مطمئن گردید، رنگ ها خشک شده است.

قدم چهارم: پایان کار

پیش از اینکه کار را کاملا تمام کنید به زدن یک لایه در روغن جلا احتیاج است. این کار به رنگ های اپوکسی درخشش بیشتری اضافه می کند و همچنین به درزگیری بهتر در دیوار کمک می نماید. دوباره باید صبر کنید تا قبل از بکارگرفتن روغن جلا سطح کاملاً و بعه خوبی خشک گردد . از اسپری های روغن جلا استفاده کنید تا کاملا مطمئن شوید دیوارها بطور یکدست و خوبی پوشیده شده اند.

خرید و قیمت فوق روان کننده ، چسب کاشی ، ملات ضد اسید ، چسب کاشت میلگرد ، ترمیم کننده بتن ، گروت اپوکسی و ضد یخ , رنگ و پوشش اپوکسی آبادگران در شرکت شیمی آبادگران

شرکت شیمی آبادگران پدیده سازان جوان با بیش از دو دهه در زمینه تولید فرآورده های شیمیایی صنعت ساختمان،این شرکت علاوه بر تولید بیش از صد نوع محصول شیمیایی ساختمان، سابقه همکاری در اجرا و مشاوره در پروژه های بزرگ ملی و شخصی و شرکتی دارد. شرکت شیمی آبادگران سهم بزرگی را در محصولات شیمیایی ساختمان دارا میباشد و داری بیش از پنجاه نیرو تولید و آزمایشگاه فعالیت دارند. اینها تنها بخشی از همکاری های گسترده شیمی آبادگران در طول این سالها می باشد. برای خرید و اطلاع از قیمت فوق روان کننده ، چسب کاشی ، چسب کاشت میلگرد ، ملات ضد اسید ، چسب کاشت میلگرد ، ترمیم کننده بتن ، گروت اپوکسی و ضد یخ و ملات های پلیمری ، ملات ضد اسید ، فوق روان کننده و ترمیم کننده بتن، گروت اپوکسی ، ملات ضد اسید و ….میتوانید با شرکت شیمی آبادگران تماس بگیرید.

آدرس دفتر مرکزی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران پنهان خواهند شد برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • عکس
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • در انبار
  • موجودی
  • افزودن به سبد
  • توضیحات
  • محتوا
  • عرض
  • اندازه
  • تنظیمات بیشتر
برای پنهان کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک کنید
مقایسه