• 02165741139
  • Tehran - Shahriar
  • Saturday to Thursday: 9 am - 5 pm

 روش های استفاده از کاشت میلگرد

 روش های استفاده از کاشت میلگرد

همانطور که قبل تر توضیح دادیم ، میلگرد در قسمت های متفاوتی از عامل قرار می‌گیرد و برای هر کدام روند های خاصی استفاده می‌شود. در این مقاله به مبحث روش های استفاده از کاشت میلگرد میپردازیم. برای خرید و اطلاع از قیمت فوق روان کننده ، چسب کاشی ، ملات ضد اسید ، چسب کاشت میلگرد ، ترمیم کننده بتن ، گروت اپوکسی و ضد یخ و …. میتوانید با شرکت شیمی آبادگران تماس بگیرید

 روش های استفاده از کاشت میلگرد

در بقیه بعضی از اصلی ترین راه های کشت میلگرد را به شما توضیح می دهیم:

۱. کشت میلگرد در بتن

معمولا در مرحله های اجرا یا طرح ریزی سازه مشکل هایی رخ می‌دهند و استقامت آن را تحت تاثیر قرار می‌دهد، از این رو با بهره از کشت میلگرد در بتن می‌تواند این مسئله را رفع کرد.

در این روند با استفاده از ملات و چسب‌های میلگرد می‌تواند آن را در بتن قرار بدهیم. چسب‌های دلخواه در دو روش ظرفیت و گان به فروش می‌رسند و باید به ویژگی های فنی آن‌ها توجه کنید.

۲. کشت میلگرد در فونداسیون

این قسمت یکی از موارد  روند های کشت میلگرد است که برای آن اول باید اندازه میلگرد را با توجه به شروط سازه تعیین کنیم . همچنین به آماج بارکشی توجه داشته باشید و ژرفا میلگرد را محاسبه کنید.

بعد برای پیشگیری از ضررهای احتمالی این روند، از دریلینگ استفاده کنید تا ایمنی فراهم بشود و سازه مشکل نقص  احتمالی نشود.

در روند کشت میلگرد در فونداسیون، حتما این کار را با دقت به مقدار بار و جهت عمل آن را برگزینم . مقصد مهم این روند اصلاح بعدها و مقدار فونداسیون، بهتر شدن گنجایش باربری و … است. این چنین باید مقدار بار وارد شده بر میلگرد چه از نگاه برشی یا کششی را حساب کنید تا بر اصل آن بتوانید مانور کشت در فوندانسیون را به صورت کلیات انجام دهید.

۳. کشت میلگرد در ستون

سمت انجام هر گونه تغییر در ستون از جمله نیاز با زیاد شدن ارتفاع، متصل کردن عضو جدید، ایجاد شدن اتصال میان تیر و ستون و اجرای راه‌ پله‌های شمشیری، می‌توان از روند کاشت میلگرد در ستون بهره برداری کرد. موقع اجرای این روند باید مواظب باشید، به دلیل نبود فضا ممکن است مشکل اشتباه شوید.

۴. کشت میلگرد در تیر

یکی دیگر از روند های کشت میلگرد، کاربرد آن در تیر است. این روند ازهدف های متفاوتی مانند متصل کننده تیر به ستون و افزوده کردن قسمت جدیدی مانند تیر به ساختمان را دارد. این کار را با زیبایی و ترفندهای بالایی انجام بدهید تا از داخل شدن هر گونه مشکل به تیر و کناره ها آن پیشگیری شود.

وسایل لازم برای کشت میلگرد

کشت میلگرد با توجه به گونه رزین، گذاشتن و استفاده آن به روش های متفاوتی تقسیم می‌شود. در این قسمت به شناسایی موادی که نیاز دارید می‌پردازیم:

۱. کشت میلگرد با چسب

همانگونه که گفتیم، راستا این کار باید شکاف هایی را تشکیل میشود ، بعد آن‌ها را با چسب پر کنید. این چسب‌ها از ترکیب های مواد مرغوب مانند اپوکسی، پلی استر و وینیل استر، همچنین ترکیب های غیر مرغوب ساخته می‌شود. چسب‌ها از دو قسمت تشکیل می‌شوند و هنگام انجام این کار به صورت رندم با هم قاطی می‎شوند. بعد از پر کردن سوراخ ها میلگردها به شکل پیچشی داخل آن‌ها قرار می‌گیرند.

۲. کشت میلگرد با رزین

بهره برداری از کپسول‌های شیشه‌ای و اضافه کردن رزین یکی دیگر از روش های کشت میلگرد است. این کپسول‌ها دارای رزین هستند که بعد از جاگیری در سوراخ ها ، میشکنن. با شکستن و نابودی کپسول، هاردنر (سخت کننده) و رزین با هم قاطی می‌شوند.

۳. کشت میلگرد با مواد اولیه اپوکسی

اپوکسی، چسبی با نیرو چسبندگی بالا و مناسب برای متصلککنده میلگرد است. به علت چسبندگی زیاد آن، روند کشت میلگرد از آسانی زیادی برخودار است.

اما آن را به صورت تلفیق کامل حمل نکنید، زیرا نیرو گیرش این ماده به سطح های بتنی و فولادی زیادی است. این روند با پایه ماده سیمانی مشابهت دارد، ولی هزینه آن زیاد است است.

۴. کشت میلگرد با گروت سیمانی

یکی مورد از مواردی که در کشت میلگرد در بتن استفاده می‌شود، اضافه کردن گروت سیمانی است. گروت‌ها طبق معمول قاطی از آب، سیمان و اضافی و سنگدانه‌های سیلیسی هستند.

همچنین گروت‌ها در متصل کننده فونداسیون و بیس پلیت‌ها نیز مورد بهره برداری قرار می‌گیرد. گروت سیمانی می‌تواند محیط  میان دو المان را به خوبی پر کند، به این دلیل در کشت میلگرد کارایی بیشتری دارد. قبل از عمل این فرآیند، حتما فرآورده را به زمان ۳۰ دقیقه با آب قاطی کنید و بعد از گستردن به اسم ملاط به کار برد.

خرید و قیمت فوق روان کننده ، چسب کاشی ، ملات ضد اسید ، چسب کاشت میلگرد ، ترمیم کننده بتن ، گروت اپوکسی و ضد یخ شرکت شیمی آبادگران

شرکت شیمی آبادگران پدیده سازان جوان با بیش از دو دهه در زمینه تولید فرآورده های شیمیایی صنعت ساختمان،این شرکت علاوه بر تولید بیش از صد نوع محصول شیمیایی ساختمان، سابقه همکاری در اجرا و مشاوره در پروژه های بزرگ ملی و شخصی و شرکتی دارد. شرکت شیمی آبادگران سهم بزرگی را در محصولات شیمیایی ساختمان دارا میباشد و داری بیش از پنجاه نیرو تولید و آزمایشگاه فعالیت دارند. اینها تنها بخشی از همکاری های گسترده شیمی آبادگران در طول این سالها می باشد. برای خرید و اطلاع از قیمت فوق روان کننده ، چسب کاشی ، چسب کاشت میلگرد ، ملات ضد اسید ، چسب کاشت میلگرد ، ترمیم کننده بتن ، گروت اپوکسی و ضد یخ و ملات های پلیمری ، ملات ضد اسید ، فوق روان کننده و ترمیم کننده بتن، گروت اپوکسی ، ملات ضد اسید و ….میتوانید با شرکت شیمی آبادگران تماس بگیرید.

آدرس دفتر مرکزی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران پنهان خواهند شد برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • عکس
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • در انبار
  • موجودی
  • افزودن به سبد
  • توضیحات
  • محتوا
  • عرض
  • اندازه
  • تنظیمات بیشتر
برای پنهان کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک کنید
مقایسه