• 02165741139
  • Tehran - Shahriar
  • Saturday to Thursday: 9 am - 5 pm

محافظ نما پایه آب

محافظ نما پایه آب

مطالعات و آمار نشان می‌دهند که ازبین همه محصولات تولیدی در حوزه مواد شیمیایی ساختمان بر پایه سیلیکون در طی دهه اخیر، تولید محصولات مختلف ضد‌آب‌کننده و عایق‌کننده سیلیکونی بسیار مورد توجه و محبوبیت بازارهای هدف قرار گرفته است. عمدتاً این بدان علت است که این مواد به علت دارا بودن خصوصیات ترکیب‌شوندگی و اتصال پذیری بسیار بالا برروی انواع سطوح معدنی بازدهی نسبتا مناسبی را در ابعاد متفاوت ایجاد می‌کنند. در این مقاله به مبحث محافظ نما پایه آب میپردازیم. برای خرید و اطلاع از قیمت فوق روان کننده ، چسب کاشی ، ملات ضد اسید ، چسب کاشت میلگرد ، ترمیم کننده بتن ، گروت اپوکسی و ضد یخ و ….میتوانید با شرکت شیمی آبادگران تماس بگیرید.

محافظ نما پایه آب:

محافظ نما پایه آب ، سیستم ضدآب سازی چند منظوره با تکنولوژی نانو و متشکل از ترکیبات 100% فعال مونومری اورگانو سیلان و محلول در آب می باشد. این ماده به علت داشتن اندازه ذرات بسیار کوچک (در حد چندین نانومتر)، قادر است به درون مصالح ساختمانی (قدیم و جدید) نفوذ کرده است و آنها را در مقابل جذب و نفوذ آب، هوازدگی، شوره‌زدگی، رشد قارچ و کپک و دیگر واکنشهای مخرب متعاقب آن محافظت نماید.از خواص منحصر به فرد محافظ نما پایه آب میتوان به واکنش سریع آن اشاره نمود که پس از خشک شدن اثر آب‌گریزی فوق العاده‌‍‌‌ای‌‌ با قابلیت تنفس بر روی سطوح به جا میگذارد. این ماده در برابر انواع اشعه ها از جمله اشعه ماوراء بنفش (UV) مقاوم بوده و به دلیل خصوصیات شیمیایی ویژه معدنی آن به اندازه طول عمر سازه دوام خواهد داشت.

همچنین این ماده عاری از هرگونه ترکیب آلی فرار و کاملاً زیست سازگاری می باشد. محافظ نما پایه آب به صورت ویژه در شرایطی که محافظت در برابر نفوذ آب با خاصیت مویینگی به داخل سازه وجود دارد به کار میرود. ماده ضدآب کننده برای ضدآب‌سازی و جلوگیری از نفوذ مویینه در سطوح ساختمانی جدید و قدیمی از قبیل؛ سطوح بتنی، سطوح سیمانی، انواع آجر، بلوک‌های سیمانی، سنگ، موزائیک و سفال، بندکشی دیوارهای افقی و عمودی و سطوح گروت طراحی و توسعه یافته است و کاربردی ویژه ای دارد.

روش مصرف محافظ نما پایه آب:

آماده سازی سطوح تأثیربسیار زیادی بر عملکرد پوشش دارد. سطوح باید قبل از اجرا، خشک، تمیز و عاری از ذرات سست، هرگونه مواد روغنی ودیگر عیوب بوده و از لحاظ ابعادی پایدار باشد. سطوح بتنی پیش از اجرا باید حداقل دارای سن 28 روز و به طور کامل و دقیق عمل آوری شده باشند. ملات بندکشی سطوح آجری حتما حداقل دارای سن 3 روز باشد. همچنین باید بر روی سطوح با دمای بالاتر از 10 درجه سانتیگراد اجرا شوند. سطوح باید کاملاً خشک بوده و بارش باران  و برف حداقل تا نصف روز پس از اجرای آن پیش بینی نگردد.طریق مصرف این ماده به صورت محلول رقیق شده با آب تمیز و عاری از سختی توسط اسپری، برس و غلتک اجرا می شوند. محلول رقیق شده این ترکیب حداکثر باید ظرف مدت 24 ساعت مورد استفاده قرار بگیرد.

مکانیزم رزین آب بندی نمای ساختمان بر پایه آب:

محافظ نمای پایه آب بر پایه رزین های آکریلیلک سیلیکونی تقویت شده با تکنولوژی نانو فرموله وتهیه شده است و پس از اجرا، روی سطح نفوذ نموده و پوششی براق و شفاف ایجاد می نماید، که نمای ساختمان را در برابر نفوذ هر گونه آب و رطوبت محافظت خواهد نمود.

خواص و اثرات رزین آب بندی نمای ساختمان بر پایه آب:

ایجاد قابلیت شستشو برای سطح قدرت پوشش دهی عالی دوام و ماندگاری متناسب روی نمای ساختمان سرعت خشک شدن بالا مقاومت در برابر انواع سایش و خراش مقاوم در برابر آلودگی های جوی و عوامل مخرب محیطی مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید ایجاد پوشش شفاف شفاف و براق روی سطح انعطاف پذیری و الاستیسیته مناسب مقاومت مناسب در برابر ضربه چسبندگی عالی به سطوح زیر آیند مقاومت حرارتی مناسب آسانی و سرعت اجرای مناسب

کاربردهای مفید رزین آب بندی نما بر پایه آب:

حفاظت از نمای ساختمان در برابر انواع آب و رطوبت مناسب جهت نفوذ ناپذیر نمودن انواع نماهای سیمانی ، گچی ، بتنی و آهکی ساختمان مناسب جهت تثبیت انواع  رنگ نمای ساختمان قابلیت محافظت اشیاء زینتی و پتینه در مقابل نفوذ آب مناسب برای محافظت از آثار تاریخی در برابر عوامل جوی مخرب مناسب برای محافظت از سازه های پیش ساخته مورد استفاده در فضای باز متناسب برای اجرا و محافظت از سطوح خارجی سازه های بتنی شهری مثل پل ها و … قابلیت آب بندی سطوح​.

خرید و قیمت فوق روان کننده ، چسب کاشی ، ملات ضد اسید ، چسب کاشت میلگرد ، ترمیم کننده بتن ، گروت اپوکسی و ضد یخ شرکت شیمی آبادگران

شرکت شیمی آبادگران پدیده سازان جوان با بیش از دو دهه در زمینه تولید فرآورده های شیمیایی صنعت ساختمان،این شرکت علاوه بر تولید بیش از صد نوع محصول شیمیایی ساختمان، سابقه همکاری در اجرا و مشاوره در پروژه های بزرگ ملی و شخصی و شرکتی دارد. شرکت شیمی آبادگران سهم بزرگی را در محصولات شیمیایی ساختمان دارا میباشد و داری بیش از پنجاه نیرو تولید و آزمایشگاه فعالیت دارند. اینها تنها بخشی از همکاری های گسترده شیمی آبادگران در طول این سالها می باشد. برای خرید و اطلاع از قیمت فوق روان کننده ، چسب کاشی ، چسب کاشت میلگرد ، ملات ضد اسید ، چسب کاشت میلگرد ، ترمیم کننده بتن ، گروت اپوکسی و ضد یخ و ملات های پلیمری ، ملات ضد اسید ، فوق روان کننده و ترمیم کننده بتن، گروت اپوکسی و ….میتوانید با شرکت شیمی آبادگران تماس بگیرید.

آدرس دفتر مرکزی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران پنهان خواهند شد برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • عکس
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • در انبار
  • موجودی
  • افزودن به سبد
  • توضیحات
  • محتوا
  • عرض
  • اندازه
  • تنظیمات بیشتر
برای پنهان کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک کنید
مقایسه