• 02165741139
  • Tehran - Shahriar
  • Saturday to Thursday: 9 am - 5 pm

مخازن بتنی برای چه مواردی استفاده می شوند؟

مخازن بتنی برای چه مواردی استفاده می شوند؟

مخازن بتنی برای چه مواردی استفاده می شوند؟

مخازن بتنی کاربردهای متنوعی در صنایع مختلف دارند. آنها را می توان در زیر زمین قرار داد، اما در بالای زمین نیز یک منظره آشنا هستند. در این مقاله به مبحث مخازن بتنی برای چه مواردی استفاده می شوند می پردازیم. برای خرید و اطلاع از قیمت فوق روان کننده ، چسب کاشی ، ملات ضد اسید ، چسب کاشت میلگرد ، ترمیم کننده بتن ، گروت اپوکسی و ضد یخ و ….میتوانید با شرکت شیمی آبادگران تماس بگیرید.

برخی از کاربردهای مخازن بتنی چیست؟

مخازن بتنی برای ذخیره سازی مورد استفاده قرار می گیرند. و به ویژه، آنها معمولاً برای ذخیره مایعات آماده برای استفاده در طیف وسیعی از کاربردها طراحی می شوند. مخازن بتنی برای ذخیره سازی در بسیاری از صنایع مختلف از جمله کشاورزی، تولید مواد شیمیایی و تهیه مواد غذایی و همچنین صنایع تامین آب پاک برای مصرف انسان استفاده می شود.

از مخازن بتنی می توان برای ذخیره ایمن مواد شیمیایی و مواد خطرناک استفاده کرد. آنها همچنین می توانند برای جمع آوری و ذخیره آب اضافی باران و آماده نگه داشتن آب برای طیف گسترده ای از مصارف مانند آتش نشانی و کشاورزی (هم برای محصولات زراعی و هم برای دام) استفاده شوند.

از مخازن آب بتنی نیز می توان برای ذخیره آب آشامیدنی استفاده کرد، یعنی آبی که برای آب آشامیدنی انسان بی خطر است.

آیا نگهداری آب آشامیدنی در مخزن بتنی ایمن است؟

ممکن است از خود بپرسید که آیا ذخیره کردن آبی که برای نوشیدن در یک مخزن بتنی استفاده می شود. بی خطر است؟ پاسخ کوتاه به این سوال بله است. به طور کلی نگهداری آب آشامیدنی در مخزن بتنی بی خطر است. با این حال، برای اطمینان از اینکه مخزن نیازهای خاص شما را برآورده می کند، همیشه هنگام انتخاب یک مخزن ذخیره آب، مشاوره حرفه ای بسیار مهم است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد ایمنی مخازن ذخیره آب، لطفاً به وبلاگ قبلی ما مراجعه کنید، آیا مخازن آب بتنی ایمن هستند؟

مزایای مخازن آب بتنی چیست؟

استفاده از مخازن آب بتنی چندین مزیت دارد. مخازن آب ساخته شده از بتن سخت سایش و ماندگار هستند. که آنها را به گزینه ای آشکار برای نیازهای ذخیره سازی طولانی مدت آب تبدیل می کند. همچنین می توان بتن را به هر شکلی که لازم است درآورد و پس از ساخت، مخازن آب بتنی مستحکم هستند و برای چندین دهه در جای خود باقی خواهند ماند و به نگهداری بسیار کمی نیاز دارند.

مخازن بتنی همچنین از جرم حرارتی بهره می برند. به این معنی که می توانند دمای آب ذخیره شده در داخل خود را حتی در آب و هوای شدید و دمای خارجی نوسان نسبتاً ثابت نگه دارند. حفظ دمای آب ثابت به ایمن نگه داشتن آب قابل حمل برای آشامیدن کمک می کند.

معایب مخازن آب بتنی چیست؟

متأسفانه مخازن آب بتنی معایب خود را نیز دارند. شایع ترین مشکلات مخازن بتنی نشت و ترک است.

از آنجایی که بتن فوق العاده قوی است، نسبتاً انعطاف ناپذیر است. این بدان معنی است که با انبساط و انقباض در طول زمان، خود بتن ضعیف شده. و در نهایت شروع به ترک خوردن می کند.

مخازن ترک خورده نه تنها می تواند منجر به مشکل آشکار نشت آب شود. بلکه ترک در بتن نیز می تواند باکتری های مضر بالقوه را با فرصت رشد فراهم کند. اگر از مخزن برای ذخیره آبی استفاده شود که برای مصرف انسان استفاده می شود، این می تواند بسیار خطرناک باشد.

لژیونلا نوعی باکتری است که معمولاً در مخازن آبی که به درستی نگهداری یا تعمیر نشده اند، یافت می شود. باکتری لژیونلا برای سلامتی فوق العاده خطرناک است و می تواند باعث بیماری جدی و حتی مرگ شود.

بیماری لژیونر یک نوع بالقوه کشنده از ذات الریه است، این بیماری می تواند هر فردی را که قطرات آب حاوی باکتری را استنشاق می کند، تحت تاثیر قرار دهد، اما برای افراد مسن، افراد مبتلا به سرطان، دیابت و بیماری های تنفسی یا کلیوی، همچنین سیگاری ها و سیگاری ها، الکلی ها بسیار خطرناک است.

بنابراین مهم است که اگر از مخزن آب بتنی برای ذخیره آب آشامیدنی استفاده می کنید، اطمینان حاصل کنید که مخزن استانداردهای ذخیره سازی آب HSE را رعایت می کند . اگر اینطور نیست، باید مخزن آب بتنی خود را تعویض یا نوسازی کنید تا آن را به استانداردهای لازم برسانید و از سالم بودن آب برای آشامیدن مطمئن شوید. این چیزی است که ما می توانیم در ذخیره سازی آب سرد به آن کمک کنیم. برای اطلاعات بیشتر به مطالعه موردی اخیر ما مراجعه کنید .

مزایای مخزن آب بتنی زیرزمینی

  • دسترسی فوری به آب در تمام طول سال 

یک مخزن آب زیرزمینی یک منبع واحد برای آب فراهم می کند که در شیر آب موجود است. این یک نقطه دسترسی ساده و آسان در تمام طول سال فراهم می کند.

  • محتاط و پنهان

-مخزن بتنی شما بدون توجه به بزرگی آن از دید خارج خواهد شد. نصب زیرزمینی تضمین می‌کند که مخزن کاملاً دور از دید پنهان می‌شود، بدون هیچ گونه مشکل فضایی. مخازن بتنی را می توان در زیر یک درایو، مسیر یا محوطه باغ قرار داد، بنابراین اگر مشکلی در فضا دارید، مشکلی نیست.

  • می تواند مطابق با نیاز شما سفارشی شود

– از آنجایی که مخازن بتنی ما در کارخانه‌های تخصصی ما تکمیل و تولید می‌شوند، می‌توان از ابعاد و الزامات خاصی مانند اندازه‌های درب یا تغییرات مراقبت کرد. علاوه بر این، تولید در محل تضمین می کند که هیچ ریزترک ایجاد نشود.

خرید و قیمت فوق روان کننده ، چسب کاشی ، ملات ضد اسید ، چسب کاشت میلگرد ، ترمیم کننده بتن ، گروت اپوکسی و ضد یخ شرکت شیمی آبادگران

شرکت شیمی آبادگران پدیده سازان جوان با بیش از دو دهه در زمینه تولید فرآورده های شیمیایی صنعت ساختمان،این شرکت علاوه بر تولید بیش از صد نوع محصول شیمیایی ساختمان، سابقه همکاری در اجرا و مشاوره در پروژه های بزرگ ملی و شخصی و شرکتی دارد. شرکت شیمی آبادگران سهم بزرگی را در محصولات شیمیایی ساختمان دارا میباشد و داری بیش از پنجاه نیرو تولید و آزمایشگاه فعالیت دارند. اینها تنها بخشی از همکاری های گسترده شیمی آبادگران در طول این سالها می باشد. برای خرید و اطلاع از قیمت فوق روان کننده ، چسب کاشی ، چسب کاشت میلگرد ، ملات ضد اسید ، چسب کاشت میلگرد ، ترمیم کننده بتن ، گروت اپوکسی و ضد یخ و ملات های پلیمری ، ملات ضد اسید ، فوق روان کننده و ترمیم کننده بتن، گروت اپوکسی ، ملات ضد اسید و ….میتوانید با شرکت شیمی آبادگران تماس بگیرید.

آدرس دفتر مرکزی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران پنهان خواهند شد برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • عکس
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • در انبار
  • موجودی
  • افزودن به سبد
  • توضیحات
  • محتوا
  • عرض
  • اندازه
  • تنظیمات بیشتر
برای پنهان کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک کنید
مقایسه