• 02165741139
  • Tehran - Shahriar
  • Saturday to Thursday: 9 am - 5 pm

پود بند کشی

پود بند کشی

کاشی کاری سطوح در بخش‌های متفاوت ساختمان‌ها مخصوصا در سرویس‌های بهداشتی که در مجاورت مداوم رطوبت هستند از اهمیت بالایی برخوردار است و طی این فرایند چند مرحله صورت انجام می شود. بند کشی از آخرین مراحل در کاشی کاری است. انواع متفاوت از پودر بندکشی در این عملیات به کار گرفته می‌شود که هر یک مزایا و کاربردهای متفاوتی دارند. در این مقاله به مبحث کاربرد پود بند کشی می پردازیم. برای خرید و اطلاع از قیمت فوق روان کننده ، چسب کاشی ، ملات ضد اسید ، چسب کاشت میلگرد ، ترمیم کننده بتن ، گروت اپوکسی و ضد یخ و ….میتوانید با شرکت شیمی آبادگران تماس بگیرید.

پود بند کشی

پودر بندکشی در واقع با ماده خشک آماده  می شود که برای کاربرد تنها به ترکیب کردن با آب نیاز دارد. برای استفاده باید آن را با مقدار معینی از آب مخلوط کرد و سپس می‌توان آن را به شیوه‌های متفاوتی در فواصل میان کاشی‌ها و سرامیک‌ها استفاده کرد.

از پودر بندکشی می‌توان در پرداختن به آجر و سنگ نیز استفاده نمود اما کاربرد آن در سرویس‌های بهداشتی بسیار بیشتر است. به طور کلی پودرهای بندکشی در دو نوع پایه سیمان و پایه اپوکسی ساخته شده اند که نوع پایه اپوکسی امروزه طرفدار بیشتری دارند.

انواع پودر بند کشی براساس ترکیب

با توجه به اهمیتی که پودر بندکشی به وسیله نقشی که در زیباسازی نمای فضاهای داخلی و خارجی و همچنین ماندگاری آن دارد، با پیشرفت فناوری سعی دارند که ویژگی‌های قوی آن را به این پودرها نسبت دهند تا بتوان عملکرد و کارایی آن را به حد بسیار خوب برساند. به همین دلیل، انواع متنوعی از پودر بندکشی که به شرح زیر هستند ساخته شده است.

پودر بندکشی پلیمری

همان‌طور که از اسم این نوع از پودرها مشخص است، مواد پلیمری نانو ماده اصلی به کار رفته در ساخت آن‌ها است. مواد پلیمری در ترکیب با سیمان ترکیب خوبی دارند. اندازه کوچک این پودرهای بندکشی به آن این امکان را می‌دهد که به خوبی در فاصله میان کاشی‌ها و هر مصالح دیگری جایگیری کنند و یک ساختار بسیار محکم و غیرقابل نفوذ را بدست آورند. لاتکس نوع خاصی از پلیمرها هستند که در ساخت انواع پودرهای بندکشی استفاده می شوند. 

پودر بندکشی رنگی

پودرهای بندکشی معمولا به رنگ سفید در سرویس‌های بهداشتی استفاده می شوند اما گاهی نیز میان رنگ این پودرها و رنگ کاشی و سایر مصالح آن همخوانی ندارند و ترکیب رنگی بدست آمده چندان باب میل نخواهد بود. از این طریق بسیاری از شرکت‌های تولید کننده پودرها سعی دارند که محصولات خود را در طیف رنگی متنوعی در دسترس کاربران قرار دهند. 

پودر بندکشی آنتی باکتریال

بسیاری از ساختمان‌های بهداشتی مانند بیمارستان‌ها و درمانگاه با توجه به کاربری که دارند ترجیح می‌دهند که از کاشی و سرامیک‌های آنتی باکتریال استفاده کنند تا از هر گونه رشد میکروارگانیسم‌های خطرناک مانند باکتری و میکروب جلوگیری نمایند.

در صورتی که فاصله میان کاشی‌ها و سرامیک‌های کف و دیوار از مواد غیر آنتی باکتریال و معمولی پر شده باشد، تمامی هزینه و زحماتی که برای استفاده از مصالح آنتی باکتریال به کار گرفته شده است به هدر می رود. به همین دلیل در کنار کاشی‌ها و سرامیک‌های آنتی باکتریال سعی دارند که از پودرهای بندکشی آنتی باکتریال هم استفاده کنند. این پودرها در مقایسه با سایر انواع از قیمت بیشتری برخوردار هستند.

پودر بندکشی ضد آب

هدف استفاده پودرهای بندکشی می‌تواند متفاوت باشد، اما بدون شک فراهم کردن یک مانع در برابر نفوذ هر گونه نم و رطوبت پای ثابت هر پروژه در هر مقیاس و مکانی می باشد. همه پودرهای بندکشی به میزان متفاوت توانایی جلوگیری از نفوذ رطوبت را دارند.

اما پیشرفت فناوری در این زمینه به ساخت نوع خاصی از پودرهای بندکشی منجر شده است که توانایی ضد آب بودن آن نسبت به دیگر خصوصیات آن‌ها است. 

پود بند کشی اسیدی

مواد و مصالحی که در ساخت این پودر بندکشی اسیدی استفاده می‌شود خاصیت منحصر به فرد مقاومت در برابر محیط‌ها و سیالات اسیدی را به آن می‌دهد. استفاده از این پودرهای بندکشی به دلیل خصوصیاتی که دارند در محیط‌های صنعتی و شیمیایی که امکان تماس با سیالات اسیدی و خورنده وجود دارد توصیه خواهد شد.

خرید و قیمت فوق روان کننده ، چسب کاشی ، ملات ضد اسید ، چسب کاشت میلگرد ، ترمیم کننده بتن ، گروت اپوکسی و ضد یخ شرکت شیمی آبادگران 

شرکت شیمی آبادگران پدیده سازان جوان با بیش از دو دهه در زمینه تولید فرآورده های شیمیایی صنعت ساختمان،این شرکت علاوه بر تولید بیش از صد نوع محصول شیمیایی ساختمان، سابقه همکاری در اجرا و مشاوره در پروژه های بزرگ ملی و شخصی و شرکتی دارد. شرکت شیمی آبادگران سهم بزرگی را در محصولات شیمیایی ساختمان دارا میباشد و داری بیش از پنجاه نیرو تولید و آزمایشگاه فعالیت دارند. اینها تنها بخشی از همکاری های گسترده شیمی آبادگران در طول این سالها می باشد. برای خرید و اطلاع از قیمت فوق روان کننده ، چسب کاشی ، ملات ضد اسید ، چسب کاشت میلگرد ، ترمیم کننده بتن ، گروت اپوکسی و ضد یخ و ملات های پلیمری و ….میتوانید با شرکت شیمی آبادگران تماس بگیرید.

آدرس دفتر مرکزی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران پنهان خواهند شد برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • عکس
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • در انبار
  • موجودی
  • افزودن به سبد
  • توضیحات
  • محتوا
  • عرض
  • اندازه
  • تنظیمات بیشتر
برای پنهان کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک کنید
مقایسه