• 02165741139
  • Tehran - Shahriar
  • Saturday to Thursday: 9 am - 5 pm

چسب کاشت میلگرد و چسب کاشت بولت

چسب کاشت میلگرد و چسب کاشت بولت

چسب کاشت میلگرد ها کاربرد آن در اصطلاح برای اشتباهات و مشکلاتی که در اجرا ،‌ به خصوص   ویژه در سازه های بتنی روی می‌دهد یا تغییر و رفع  انواع اشتباهات و اختلال محاسباتی , اشتباه در نصب و قرارگیری میلگرد , افزایش میزان مقاومت های برشی , تغییر های پارامترهای نقشه‌ای و اضافه کردن یک نوع سازه به بخشی از ساختمان مواردی می باشد که برای انجامشان نیز باید از چسب‌های کاشت میلگرد نیز استفاده کرد. در این مقاله به مبحث چسب کاشت میلگرد و چسب کاشت بولت میپردازیم. برای خرید و اطلاع از قیمت فوق روان کننده ، چسب کاشی ، ملات ضد اسید ، چسب کاشت میلگرد ، ترمیم کننده بتن ، گروت اپوکسی و ضد یخ و …. میتوانید با شرکت شیمی آبادگران تماس بگیرید

کاربردهای چسب کاشت میلگرد و چسب های کاشت بولت چیست؟

  1. مقاوم‌سازی  و استحکام سازی المان های سازه‌ ای، سازه های بتنی مانند ستون‌ها، تیرها، فونداسیون و … در ساختمان‌های قدیمی و حتی جدید و تازه
  2. نصب پلیت یا بولت در بدنه سازه‌های بتنی  رجهت آهن‌کشی و همچنین یا هدف نصب پلیت بر روی شناژ یا فونداسیون در جهت نصب ستون‌های فلزی بر روی آن بخش
  3. جهت توسعه افقی در ساختمان‌ها و دوخت بتن مسلح و قدیمی به بتن های مسلح جدید
  4. به منظور افزایش در تعداد طبقات ساختمان از روش کاشت میلگردهای انتظار ستون‌
  5. نصب همه اینستالیشن‌ها یا ساپورت‌های تاسیساتی (instalation)در روند های اجرای قسمت های تاسیساتی پروژه های ساختمانی

چسب های کاشت میلگرد یک نوع ماده شیمیایی می باشد، که طی یک عملیات برای انواع مقاومت و افزایش دوام بتن نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. کاشت انواع میلگرد یکی از مواد های ساختمانی املا مهم در جهت افزایش های مقاومت سازه‌های بتنی نیز محسوب می‌ گردد.

چسب های کاشت میلگرد محصولی که بوسیله این نوع رزین های اپوکسی نیز تولید می‌ گردد  و برای نصب این نوع میلگرد روی بتن،‌ پرکردن شکاف‌های موجود نیز در سقف، دیوار یا کف،‌ نصب انواع صفحات فلزی بر روی دیوار و کاشت بولت و میلگرد  بر روی سطوح متفاوت، بهترین گزینه  ممکن به شمار می‌رود. 

مزایا و فواید مهم چسب های کاشت میلگرد

چسب های کاشت میلگرد در یکی از محصولات شیمیایی بر پایه های رزین های این اپوکسی، پلی استر و وینیل های استر نیز می باشد. چسب های کاشت های تقویت کننده نیز بتن علاوه بر رزین های مختلف پلیمری موجود در ترکیب و مخلوط خود، حاوی و دارای  انواع مواد افزودنی برای بتن نیز می باشند.

این افزودنی‌ها حاوی نرم‌کننده‌هایی برای افزایش های انعطاف‌پذیری چسب میلگرد و کاهش دمای محیط تبدیل نیز می باشد  که زمان چسبندگی چسب را در زمان گیرایش و خشک شدن را به شدت کاهش می‌دهد و خواص مکانیکی آن را نیز بهبود می‌بخشد.

مهمترین ویژگی این چسب های کاشت میلگرد که معموماً باید در همه این انواع مختلف چسب نیز وجود داشته باشد حاوی ویسکوزیته بسیار مناسب در هنگام اختلاط و نصب، زمان های مصرف مناسب، زمان انجماد و گرفتگی مناسب، نگهداری مناسب، تراکم و اشباع نیز قابل قبول می باشد. به طور کلی خواص این مقاومتی چسب کاشت میلگرد در مقابل انواع بارهای استاتیکی، دینامیکی و شبه دینامیکی بسیار مهم و حیاتی است.

موارد های مختلف استفاده از چسب های کاشت میلگرد

  • شکاف ها و درز های سقف، دیوارها و کف را کاملا پر کنید
  • نصب انواع صفحات فلزی بر روی سطوح های عمودی
  • نصب پیچ و مهره های آهنی بر روی این سطوح عمودی و افقی

انواع مختلف چسب کاشت های میلگرد

همچون سایر محصولاتی که در این صنعت ساخت و ساز در انواع و برندهای متفاوت  تولید می‌شوند، چسب کاشت میلگرد نیز در انواع و برندهای مختلفی باز تولید و به بازار نیز عرضه می‌گردد. هر یک از انواع مختلف این چسب‌ها ویژگی‌های خاص  و منحصر به فرد خود را دارند. در صورتی که قصد خرید چسب کاشت میلگرد را دارید، باید پیش از انتخاب برند و نوع مورد نظر به خوبی در مورد آن نیز تحقیق کنید. شناخت کافی درباره همه محصولات می‌تواند بهترین انتخاب را برای شما نیز رقم بزند. شما می‌توانید در جهت مشاوره و دریافت اطلاعات بیشتر نیز درباره چسب کاشت میلگرد با کارشناسان حرفه‌ای شیمی آبادگران در تماس باشید.

ویژگی‌های مهم  چسب کاشت میلگرد

تولیدات چسب کاشت میلگرد به واسطه پلی استر، رزین‌های اپوکسی و وینیل استر انجام و صورت می‌گیرد. این محصولات که ماده‌ای شیمیاییمی می باشد، دارای افزودنی‌های بتن نیز می‌باشد. یکی از این افزودنی‌ها نیز میتواند مواد نرم‌کننده باشد که جهت افزایش در انعطاف‌پذیری چسب کاشت میلگرد و کاهش دمای محیط و تبدیل شیشه‌ای استفاده می‌شود. یکی دیگر از افزودنی‌های آن انواع پرکننده‌ها می‌باشد، که سبب کاهش انقباض های چسب در زمان گیرش و سخت‌شدن شده و همچنین سبب تقویت انواع خصوصیات مکانیکی نیز خواهد شد. از مهم‌ترین واصلی ترین ویژگی‌های چسب کاشت میلگرد می‌توان به ویسکوزیته کاملا مناسب در زمان اختلاط و نصب، زمان ژله‌ای شدن نیز مناسب، دانسیته و اشباع سازی قابل قبول می باشد، زمان مصرف نیز مناسب و مدت نگهداری مناسب اشاره کرد.

خرید و قیمت فوق روان کننده ، چسب کاشی ، ملات ضد اسید ، چسب کاشت میلگرد ، ترمیم کننده بتن ، گروت اپوکسی و ضد یخ شرکت شیمی آبادگران

شرکت شیمی آبادگران پدیده سازان جوان با بیش از دو دهه در زمینه تولید فرآورده های شیمیایی صنعت ساختمان،این شرکت علاوه بر تولید بیش از صد نوع محصول شیمیایی ساختمان، سابقه همکاری در اجرا و مشاوره در پروژه های بزرگ ملی و شخصی و شرکتی دارد. شرکت شیمی آبادگران سهم بزرگی را در محصولات شیمیایی ساختمان دارا میباشد و داری بیش از پنجاه نیرو تولید و آزمایشگاه فعالیت دارند. اینها تنها بخشی از همکاری های گسترده شیمی آبادگران در طول این سالها می باشد. برای خرید و اطلاع از قیمت فوق روان کننده ، چسب کاشی ، چسب کاشت میلگرد ، ملات ضد اسید ، چسب کاشت میلگرد ، ترمیم کننده بتن ، گروت اپوکسی و ضد یخ و ملات های پلیمری ، ملات ضد اسید ، فوق روان کننده و ترمیم کننده بتن، گروت اپوکسی ، ملات ضد اسید و ….میتوانید با شرکت شیمی آبادگران تماس بگیرید.

آدرس دفتر مرکزی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران پنهان خواهند شد برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • عکس
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • در انبار
  • موجودی
  • افزودن به سبد
  • توضیحات
  • محتوا
  • عرض
  • اندازه
  • تنظیمات بیشتر
برای پنهان کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک کنید
مقایسه