• 02165741139
  • Tehran - Shahriar
  • Saturday to Thursday: 9 am - 5 pm

درز گیرهای سرد اجرا

درز گیرهای سرد اجرا

ماستیک سرد اجرا یعنی چه؟

پر کردن شکاف های گستردگی سازه های بتنی یکی از اصلی ترین مرحله در انجام سازه می باشد . ماده پر کننده شکاف های گسترده سازه، باید طوری باشد که با رفتارهای سازه ای هماهنگ باشد و افزون بر این درباره رسوخ پیدا نکردن در شکاف و حفظ ویژگی، در طولانی مدت و داشتن استحکام و مقاومت طولانی بعد از انجام  و نداشتن مشکلات بهداشتی و زیست محیطی مطمئن باشد . یکی از شکاف گیرهای ساده و به صرفه در این جهت ماستیک قیری سرد انجام می باشد. در این مقاله به مبحث ملاحظات درز گیرهای سرد اجرا میپردازیم. برای خرید و اطلاع از قیمت فوق روان کننده ، چسب کاشی ، ملات ضد اسید ، چسب کاشت میلگرد ، ترمیم کننده بتن ، گروت اپوکسی و ضد یخ و …. میتوانید با شرکت شیمی آبادگران تماس بگیرید

درز گیرهای سرد اجرا

ماستیک قیری سرد اجرا ، گونه ای ماستیک قیری تک جزئی است که از ترکیب حلال های ویژه، لاستیک بیتومن ، قیر،   رزین های امولسیونی و افزودنی های شیمیایی خاص ساخته شـده و توانایی چسبندگی زیادی به انواع سطح های زیر دارند مثل: آجر ، بتـن ، آسفالت و . . . دارد . این فرآورده بعد از بخار شدن حلال، بعد از اجرا درون شکاف ، به شکل ماده ای جامد و انعطاف پذیر در می آید . شکاف گیر قیری سرد اجرا ماده خیلی مناسبی برای پر کردن شکاف های گسترده است.

 ساختار تاثیر ماستیک سرد اجرا

 این درزگیر بعد از انجام و سبب پوشش و خشک شدن ، لایه ای سفت و به همان سان متمایل به وجود می آید که هم از ویژگی آب بندی و چسبندگی قیر و هم از ویژگی های رزین های امولسیونی محفوظ است .با دقت به داشتن ترکیبات ویژه در فرمولاسیون ساخت ماستیک قیری سرد اجرا در هنگام اجرا، خیلی نرم و شکل پذیر است و به آسانی تزریق و یا قابل ریختن در محل مورد نظر است.

 ویژگی ها و تاثیرات ماستیک سرد اجرا

چسبندگی بالا به انواع مصالح مثل چوب ، بتن ، فلز و . . . استحکام بالا در مقابل اسباب فضای متفاوت پایداری مناسب در مقابل آب دریا و فشارهای آب قابل انجام در حرارت 5- تا 70+ درجه سانتیگراد استحکام در مقابل یون کلر و یون های مخرب بدون ریزش و شره در موقع انجام آسانی اجرا فرآورده تک جزئی و مهیا استفاده کاربرد دارد.

درزگیر قیری سرد اجرا چه استفاده هایی دارد؟

شکاف بندی انواع لوله های بتنی و کانال های منتقل کردن آب پرکردن شکاف های گسترده مناسب برای شکاف بندی لوله های منتقل کننده آب و کانال های آبرسانی مناسب برای شکاف بندی  لوله های کشاورزی مناسب برای آب بندی و پر کردن ژوئن ها مناسب برای ماستیک ریزی کف ساختن های بتنی مناسب برای پر کردن شکاف گسترده ساختمان ها و پل ها مناسب به خاطر پر نمودن شکاف بندی و مسدود کردن الاستومری میان دو ساختمان در پشت بام ها دارای شکاف بندی و ترک آسفالت ها و سطح های متفاوت دارای انجام در شکاف های عمودی و افقی  مناسب برای شکاف بندی های افقی در منطقه های گرمسیر و سردسیر و گرمسیر مناسب برای شکاف بندی عمودی در منطقه های معتدل و سردسیر

مقدار استفاده ماستیک سرد اجرا

بعد از تعیین شدن میزان مکان انجام و در نظر گرفتن وزن ویژه، معادل 1/3gr/cm3 مقدار دقیق استفاده مشخص میشود.

 روند استفاده ماستیک سرد اجرا

سطح زیر کار برای انجام باید تمیز و بدون آلودگی مثل چربی و روغن و گردو خاک باشد. در هنگام داشتن آلودگی با انجام فشار آب ( واتر جت ) یا سند بلاست بستگی به پاک کردن آلودگی ها اقدام کنید.سطح مورد نظر برای انجام حتما سفت و صاف و بدون نقطه ضعیف باشد . در هنگام ناهمواری و داشتن ناپیوستگی نقطه های ضعیف ، نسبت به بهتر شدن و آماده کردن بستر اقدام کنید. ماستیک قیری سرد بر روی سطح مرطوب انجام می شود، ولی نباید آب بیشتری روی سطح باشد. چون شکاف گیر قیری سرد اجرا روی سطح های گرم و خیلی خشک و زبر سطح انجام می شود، یک لایه پرایمر ( ترکیب همین فرآورده با 50 درصد آب ) روی سطح انجام می شود. ماستیک قیری سرد را قبل از باز کردن بسته آن ، داخل حمام در وان آب، با حرارت نزدیک به 70 درجه باشد تا محتوا آن که نم و پودری شکل است داخل وان بریزید . می توان با انجام حرارت غیر مستقیم هم این شکل را برای فرآورده به وجود بیاید . به واسطه ریزش یا وارد کردن و یا انجام به وسیله ی ماله و قاشقک ، فرآورده را درون شکاف انجام دهید.توصیه می شود در اسبابی که فشار آب زیاد است از کنف یا رشته های backing rod استفاده کنند. 

خرید و قیمت فوق روان کننده ، چسب کاشی ، ملات ضد اسید ، چسب کاشت میلگرد ، ترمیم کننده بتن ، گروت اپوکسی و ضد یخ شرکت شیمی آبادگران

شرکت شیمی آبادگران پدیده سازان جوان با بیش از دو دهه در زمینه تولید فرآورده های شیمیایی صنعت ساختمان،این شرکت علاوه بر تولید بیش از صد نوع محصول شیمیایی ساختمان، سابقه همکاری در اجرا و مشاوره در پروژه های بزرگ ملی و شخصی و شرکتی دارد. شرکت شیمی آبادگران سهم بزرگی را در محصولات شیمیایی ساختمان دارا میباشد و داری بیش از پنجاه نیرو تولید و آزمایشگاه فعالیت دارند. اینها تنها بخشی از همکاری های گسترده شیمی آبادگران در طول این سالها می باشد. برای خرید و اطلاع از قیمت فوق روان کننده ، چسب کاشی ، چسب کاشت میلگرد ، ملات ضد اسید ، چسب کاشت میلگرد ، ترمیم کننده بتن ، گروت اپوکسی و ضد یخ و ملات های پلیمری ، ملات ضد اسید ، فوق روان کننده و ترمیم کننده بتن، گروت اپوکسی ، ملات ضد اسید و ….میتوانید با شرکت شیمی آبادگران تماس بگیرید.

آدرس دفتر مرکزی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران پنهان خواهند شد برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • عکس
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • در انبار
  • موجودی
  • افزودن به سبد
  • توضیحات
  • محتوا
  • عرض
  • اندازه
  • تنظیمات بیشتر
برای پنهان کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک کنید
مقایسه