• 02165741139
  • Tehran - Shahriar
  • Saturday to Thursday: 9 am - 5 pm

سوپر ژل الیافی

سوپر ژل الیافی

شناخت با سوپر ژل میکروسیلیس بتن

سوپر ژل میکرو سیلیس ماده ژر کاربرد در صنعت اضافی های بتن است که جوهر ساخته شده از آمیختن پوزولان صنعتی ژل میکروسیلیس، بسیار روان کننده یا کم کننده قوی آب و آب شیرین که در بعضی از مورد ها و بستگی به مواد مصرف، جنس های متفاوت و اسیدهای چرب هیدروفوبیک هم به آن اضافه می شود. ژل میکروسیلس به طور نیمه جامد بوده و رنگ آن طوسی یا خاکستری تیره است. در این مقاله به مبحث سوپر ژل الیافی میپردازیم. برای خرید و اطلاع از قیمت فوق روان کننده ، چسب کاشی ، ملات ضد اسید ، چسب کاشت میلگرد ، ترمیم کننده بتن ، گروت اپوکسی و ضد یخ و …. میتوانید با شرکت شیمی آبادگران تماس بگیرید

چرا سوپر ژل میکروسیلیس

این ماده به علت کارکرد های بسیاری که به شکل یک جا برای بتن شما ایجاد می شود یکی از عالی ترین افزودنی های بتن که در بازار وجود دارد خرید افزودنی های بتن می باشد. ژل های میکروسیلس با تشکیل واکنش پوزولانی در خمیر سیمان که باعث تشکیل شدن محصولات دومی هیدراسیون در بتن می شود ( تبدیل هیدروکسید کلسیم به هیدروسیلیکات کلسیم ) و پر کردن محیط های خالی در آمیخته ، نیرو های فشاری و خاصیت مکانیکی بتن را به شکل عالی بیشتر میشود.

کارکرد پاور ژل میکروسیلیس

در بیشتری از مورد ها می توان پاور ژل میکروسیلس را به طور مستقیم به مخلوط بتن اضافه کنید و روانی بتن را هم به شکل مناسب بیشتر کرد. این چنین به علت ذره های زیاد کوچک میکروسیلیس (حدود ۱۰۰ برابر کوچکتر از ذره های سیمان) و ضریب نرمی بیشتری آنها ، خواص خمیری آمیخته بتن شامل پاورژل میکروسیلیس بهتر شده و سطح آخری بهتری را ایجاد می کند.

افزودنی بتن چیست ؟

امروزه بهره برداری از افزودنی های بتن در کل جهان بسیار کاربرد گسترده پیدا کرده است. بطور مثال افزودنی بتن سمت آب بندی یا جاری کننده ها که یکی از عالی ترین افزودنی های بتن می باشند. که بر خاصیت مقاومتی و کارکرد بتن کارایی موثری میگذارند. این چنین با ساختن روانی زیاد در بتن انجام بتن را نیز برای عامل های اجرایی بسیار آسان تر کرده است.

همان گونه که می دانید بتن مایع نیمه غلیظ شده ای است که از سمت غلظت زیاد مورد ارزش است.  کم بودن یا زیاد بودن آب برای تشکیل روانی یا نگهداری حرارت انجام آن در سرما و گرما در بتن بسیار ژر خطر می باشد. ممکن است در کارکرد آن در زمان استفاده بسیار مورد اهمیت باشد.

عالی ترین راهکار برای نگهداری از غلظت بتن (اسلامپ) بهره برداری از افزودنی های مجازی می باشد. که بر خلاف میل افزایش روانی و بهتر شدن عملکرد در بتن به کارکرد بتن نیز آسیبی وارد نمی کند.

از کجا خرید افزودنی بتن را باید انجام بدهیم؟

برای گزینش مواد افزودنی بتن باید به دو شکل عمل کرد:
۱- خرید آنلاین

خرید اینترنتی افزودنی بتن یکی از عالی ترین روندهای خرید افزودنی بتن است. مخصوصا در بین متخصصان بروز مرسوم است.

افزودنی بتن :امروزه با افزایش کسب کارهای اینترنتی احتمال خرید اینترنتی افزودنی بتن در بعضی از فروشگاه های آنلاین مثل فروشگاه اینترنتی افزودنی های بتن اضافه کرد حاضر شده است.

فروشگاه های اینترنتی با حاضر کردن احتمال تطبیق آسان و سریع یک توانایی ویژه دارند. مشتری می تواند عالی ترین اضافه های بتن کلی از جاری کننده و افزودنی بتن سمت رطوبتی را در دسته بندی های جالب و جذاب تحویل داد. دسته بندی های پر کارکرد مثل افزودنی بتن در هوای گرم و… بررسی کرد و اطلاعات متفاوتی در خصوص افزودنی بتن شیمی ساختمان دستیابی کرد.

۲- خرید سنتی

خرید سنتی بتن یکی از بیشترین روند ها در میان متخصصین قدیمی ترویج است.

خرید سنتی افزودنی بتن به علت نبود نمایندگی های فروش افزودنی های بتن با اعتبار در سطح کشور کار آسانی نیست.  اگر خوش شانس باشید و نمایندگی افزودنی بتن در شهر شما موجود دارد .

برای بتن چه افزودنی مناسب است؟

به طور کلی شناخت نوع های افزودنی بتن برای همه متخصصین عمران و افراد پر کار در صنعت ساخت و ساز یکی از ضروری می باشد. چون بتن در پر اهمیت ترین تیکه های سازهای ساختمانی و صنعتی کارکرد دارد. از طرفی بتن ماده بازیافت شدنی نیست.

از سمتی بازسازی های بتنی در بیشتر اوقات امکان پذیر نمی باشد. یا با به کاگیری هزینه های خیلی زیادی امکان دارد. کوچکترین غفلت از عوامل سازنده و متخصصین آسیب های جبران ناپذیری را می تواند داشته باشد.

چه مقدار سوپر ژل میکرو سیلیس به بتن بی افزاییم؟

استفاده از جاری کننده ها در بتن با توجه به شیوه نامه مارک های متفاوت تولید کننده محصولات شیمیایی ساختمان مختلف است که باید به این مورد اهمیت بسیاری کرد. چون در هنگام بهره برداری زیاد از حد مجاز امکان دارد مشکلات زیادی به سازه بتنی شما وارد می کند.

خرید و قیمت فوق روان کننده ، چسب کاشی ، ملات ضد اسید ، چسب کاشت میلگرد ، ترمیم کننده بتن ، گروت اپوکسی و ضد یخ شرکت شیمی آبادگران

شرکت شیمی آبادگران پدیده سازان جوان با بیش از دو دهه در زمینه تولید فرآورده های شیمیایی صنعت ساختمان،این شرکت علاوه بر تولید بیش از صد نوع محصول شیمیایی ساختمان، سابقه همکاری در اجرا و مشاوره در پروژه های بزرگ ملی و شخصی و شرکتی دارد. شرکت شیمی آبادگران سهم بزرگی را در محصولات شیمیایی ساختمان دارا میباشد و داری بیش از پنجاه نیرو تولید و آزمایشگاه فعالیت دارند. اینها تنها بخشی از همکاری های گسترده شیمی آبادگران در طول این سالها می باشد. برای خرید و اطلاع از قیمت فوق روان کننده ، چسب کاشی ، چسب کاشت میلگرد ، ملات ضد اسید ، چسب کاشت میلگرد ، ترمیم کننده بتن ، گروت اپوکسی و ضد یخ و ملات های پلیمری ، ملات ضد اسید ، فوق روان کننده و ترمیم کننده بتن، گروت اپوکسی ، ملات ضد اسید و ….میتوانید با شرکت شیمی آبادگران تماس بگیرید.

آدرس دفتر مرکزی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران پنهان خواهند شد برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • عکس
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • در انبار
  • موجودی
  • افزودن به سبد
  • توضیحات
  • محتوا
  • عرض
  • اندازه
  • تنظیمات بیشتر
برای پنهان کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک کنید
مقایسه