• 02165741139
  • Tehran - Shahriar
  • Saturday to Thursday: 9 am - 5 pm

عایق آببندی پلیمری

عایق آببندی پلیمری

عایق رطوبتی (آب بندی) پلیمری یعنی چه؟

کیت عایق ‌بندی پلیمری برا‌ی مصرف متفاوت صنعتی و ساختمانی به کار برده میشود. لوله‌های آب معمولاً درون دیوار‌ها قرار دارند و در صورتی که دچار نشتی و یا خرابی شوند، آب درون لوله‌ها به ساختمان و دیوار‌ها راه پیدا می‌کنند که می‌تواند مشکل خسارت‌های مالی بسیاری شود. بهره برداری از عایق آببند پلیمری می‌تواند از بیرون آمدن این گونه اتفاقی به خوبی و به آسانی جلوگیری کند. در این مقاله به مبحث عایق آببندی پلیمری میپردازیم. برای خرید و اطلاع از قیمت فوق روان کننده ، چسب کاشی ، ملات ضد اسید ، چسب کاشت میلگرد ، ترمیم کننده بتن ، گروت اپوکسی و ضد یخ و …. میتوانید با شرکت شیمی آبادگران تماس بگیرید

عایق آببندی پلیمری

خوبی های و خصوصیات های عایق رطوبتی (آب بندی) پلیمری

این عایق ‌ها دارای خوبی های زیادی هستند که در این بخش به آن‌ها می پردازیم. با آگاهی از نقاط مثبت این مسئله می‌توانید مراقب باشید که بهره برداری نکردن از عایق ‌های آب بندی تا چه حد می‌تواند شما را در معرض خطر های زیادی منشا از نم زدگی لوله‌های ساختمانی قرار دهد.                                                                             

موردای مصرف عایق های پلیمری آبادگران

عایق رطوبتی پلیمری نانو ساخته شده در این شرکت حدودا کل مصرف در انواع سازه ها را پوشش میدهند. یک عایق کاری کمی مانند سرویس بهداشتی تا آب بندی و عایق کاری راه اندازی دریایی و سدها و هر آنچه که مورد نیاز به آب بندی داشته باشد به وسیله یکی از این محصولات به صورت کامل آب بندی می شود. استخر، سونا، جکوزی، سرویس های بهداشتی، آشپزخانه، ورق گالوانیزه، حمام، سونا، کاشی، دیوارهای برشی، حوضچه، کانال آب و …                   

علت های بهره برداری از عایق رطوبتی برای آب بندی ساختمان ها

اقسام مصالح ساختمانی مثل سیمان و بتن، سنگ، سمنت بورد، کاشی، موزاییک و… طبق معمول بیشتر از مواد غیر طبیعی دیگر آب و رطوبت را به خود جذب می کند. به همین دلیل بعد از مدتی قرارگیری در معرض آب یا بارش برف و باران دچارمشکل هایی مانند شوره زدگی، پوسیدگی، زنگ‌زدگی، ترک، طبله ‌شدگی و خراب می ‌شوند. چکه کردن به داخل ساختمان سرانجام کشیده به بروز خسارات زیاد مالی و حتی جانی مثل سقوط سنگ های نما بر سررهگذر می‌ شود. اما بهره برداری از یک عایق رطوبتی مقاوم مثل نوع های عایق رطوبتی پلیمری می تواند از پیشگیری کل این خسارت ها جلوگیری می کند.

انجام عایق رطوبتی (آب بندی) پلیمری

انجام عایق های ساخته شده آبادگران بسیار آسان و در وقت کوتاهی انجام می شود. دستورکار بهره برداری از این محصولات بر روی گالن، قوطی و انواع بسته بندی های این محصول ثبت شده است و شما می توانید به آسانی و بدون دانش و کارگر حرفه ای خودتان انجام دهید. به راستی بخش عمده ای از کم شدن هزینه های عایق رطوبتی پلیمری بسته  به ایزوگام در سرعت و کارکرد اجرای آن است.

۱-مقاومت زیاد نسبت به یخ زدگی

طبق معمول با سرد شدن هوا و باقی ماندن آب در لوله‌ها باعث یخ زدگی می شود که باعث ترکیدگی لوله‌ها می‌شود. با وجود عایق آب بند پلیمری از پیشگیری از نشتی در هنگام وقوع همین مسئله نیز جلوگیری می‌شود.

۲-مقاوم در مقابل نمک

دومین موارد مقاومت این عایق‌ ها در مقابل نمک‌ها است. طبق معمول لوله‌هایی که در اقیانوس کشیده می‌شوند پیوسته با آب شور در تماس هستند و با مواد عایق پوشانده می شوند تا در مقابل نمک خوردگی پیدا نکنند.

۳-غیر رسمی و غیر قابل اشتعال

به علت نبودن اشتعال و سمی نبودن ماده عایق آب بند پلیمری می‌توانید با خیال آسوده از آن‌ها در مرحله  لوله‌های داخل کار و یا روی کار استفاده کنید.

۴-مقاوم در برابر uv

اشعه uv یا فرابنفش خورشید طبق معمول سبب داغون شدن سازه‌ها و بنا‌ها می‌شود. این در حالی است که این کیت‌ های عایق‌ بندی می‌توانند در مقابل این اشعه و اثرات آسیب رسان آن مقاومت کنند.

۵-جلوگیری نکردن از تنفس بتن

بتن‌های پایه‌ریزی شده در یک ساختمان احتیاج به راه تنفس و هواکش دارند. موقعی که عایق ‌بندی انجام دهید مسلماً راه رسوخ برای بتن نمی‌ماند، اما این در حالتی است که با این روش از عایق‌ بندی راه تنفسی بتن از بین نمی‌رود.

۶-ضد خزه و جلبک

هرجایی که راه و یا ماندگاری مداوم آب باشد می‌توان وجود خزه ها و جلبک ها را نیز دید. با بهره برداری از عایق‌ رطوبتی پلیمری می‌توانید از خزه بستن لوله‌های آب جلوگیری کنید.

۷-مقاوم در مقابل مواد شیمیایی

مواد شیمیایی متفاوتی که ممکن است بر روی لوله‌ها ریخته و باعث بر طرف شدن لوله و سوراخ شدن آن‌ها شوند مختلف هستند. می‌توان گفت بهره برداری از این عایق ‌های آب ‌بندی اثر زیادی در پیشگیری از این مسئله دارد. 

خرید و قیمت فوق روان کننده ، چسب کاشی ، ملات ضد اسید ، چسب کاشت میلگرد ، ترمیم کننده بتن ، گروت اپوکسی و ضد یخ شرکت شیمی آبادگران

شرکت شیمی آبادگران پدیده سازان جوان با بیش از دو دهه در زمینه تولید فرآورده های شیمیایی صنعت ساختمان،این شرکت علاوه بر تولید بیش از صد نوع محصول شیمیایی ساختمان، سابقه همکاری در اجرا و مشاوره در پروژه های بزرگ ملی و شخصی و شرکتی دارد. شرکت شیمی آبادگران سهم بزرگی را در محصولات شیمیایی ساختمان دارا میباشد و داری بیش از پنجاه نیرو تولید و آزمایشگاه فعالیت دارند. اینها تنها بخشی از همکاری های گسترده شیمی آبادگران در طول این سالها می باشد. برای خرید و اطلاع از قیمت فوق روان کننده ، چسب کاشی ، چسب کاشت میلگرد ، ملات ضد اسید ، چسب کاشت میلگرد ، ترمیم کننده بتن ، گروت اپوکسی و ضد یخ و ملات های پلیمری ، ملات ضد اسید ، فوق روان کننده و ترمیم کننده بتن، گروت اپوکسی ، ملات ضد اسید و ….میتوانید با شرکت شیمی آبادگران تماس بگیرید.

آدرس دفتر مرکزی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران پنهان خواهند شد برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • عکس
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • در انبار
  • موجودی
  • افزودن به سبد
  • توضیحات
  • محتوا
  • عرض
  • اندازه
  • تنظیمات بیشتر
برای پنهان کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک کنید
مقایسه