• 02165741139
  • Tehran - Shahriar
  • Saturday to Thursday: 9 am - 5 pm

چسب های کاشی آبادگران

چسب های کاشی آبادگران

چسباندن های کاشی و یا سرامیک در زمان گذشته ، به شیوه‌ی  وروش سنتی با آهک، گچ و سیمان نیز انجام می‌گردد. اما به‌علت و دلیل هزینه‌های جانبی بسیار زیاد، کمبود انواع مواد و نیاز به نیروی انسانی بیشتر از قبل ، علم شیمی به کمک بشر آمد و با توسعه‌ی از صنعت در مصالح ساختمانی موادی از سیمان های غیرآلی، سنگ سیلیکای نیز دانه‌بندی شده و رزین‌های مصنوعی نیز کاملا ادغام شد که قابلیت  و توانایی بهتر و با صرفه‌تر در اتصال کاشی ها و سرامیک دارد و به چسب های پودری کاشی و سرامیک نیز در مصالح های ساختمانی نیز شناخته شد. چسب های کاشی ویژه مخلوطی از انواع مواد های سیمانی با همراه افزودنی‌های پلیمری نیز، تقویت کننده‌های چسبندگی و پرکننده‌های معدنی نیز می‌باشند و فقط با افزودن در آب، آماده این مصرف نیز می‌گردد. از این رو محصول برای نصب انواع مختلف  مصالح جاذب و غیر جاذب نیز روی کف و دیوار دردرون  و بیرون ساختمان مثل کاشی، سرامیک، سنگ‌های طبیعی و مصنوعی نیز استفاده می‌گردد. همچنین، تقویت کننده موجود در چسب سبب ضد آب شدن، چسب کاشی و سرامیک نیز می‌ گردد. در این مقاله به مبحث چسب های کاشی آبادگران میپردازیم. برای خرید و اطلاع از قیمت فوق روان کننده ، چسب کاشی ، ملات ضد اسید ، چسب کاشت میلگرد ، ترمیم کننده بتن ، گروت اپوکسی و ضد یخ و …. میتوانید با شرکت شیمی آبادگران تماس بگیرید

چسب های کاشی آبادگران

توسعه  بسیار سریع و روزافزون در صنعت چسب کاشی در سال‌های گذشته سبب آن شده است که شیوه‌‌ها و روش های سنتی نصب کاشی با مخلوط سیمان و ماسه، جای خود را به مواد جدیدتر و مدرن تری در صنعتی ببخشند.

استانداردهای جهانی در چسب کاشی:

از استانداردهای  مختلف چسب کاشی در جهت انجام تست ها و پیاده‌سازی انواع الزامات می‌توان به INSO12492 و EN12004 نیز اشاره نمود. هدف از تدوین این نوع استانداردهای چسب کاشی، تعیین سه نمونه چسب برای کاشی های سرامیکی خمی باشد که عبارتند از انواع چسب‌های سیمانی برای نصب خارجی و درونی کاشی، دیسپرسی و رزینی واکنش‌گر برای نصب داخلی کاشی بر روی انواع دیوارها و کف می باشد.

مزایای و فواید مختلف چسب کاشی آبادگران

به طور کلی چسب های کاشی دیسپرسی و پودری دارای قدرت و توانایی چسبندگی بسیار بهتری نسبت به ملات‌های رایج و  سنتی هستند؛ اما هرکدام از این گریدهای چسب کاشی دارای فواید ومشکلات مختلفی می‌باشند که باید با توجه به  این نوع کاربرد مدنظر، میزان چسبندگی مورد نیاز نیز، میزان رطوبت و فضای کار می‌توان به موارد پایین نیز اشاره کرد:

  • قدرت های چسبندگی و مقاومت های کششی بسیار بالا
  • مقرون و بصرفه تر بودن آن 
  • آسانی  و سرعت بسیار بالا در اجرا و نصب آن
  • قابلیت و توانایی اجرا روی انواع سطوح افقی و عمودی
  • مقاومت کافی در برابر انواع لغزش
  • قابل استفاده در همه محیط‌ها  با ویژگی های مختلف

همانطور که از اسم این نمونه از چسب‌ها پیداست، چسب کاشی سیمانی آبادگران به شکل و فرم پودر بوده که  با ترکیب  با آب خاصیت  توانایی چسبندگی نیز پیدا می‌کند. آب را بر طبق دستورالعمل های پاکت محصول به این پودر اضافه کرده و چسب را کاملا تهیه می‌کنند. در ساخت این نوع چسب از پلیمرهای بسیاری نیز استفاده شده و این موضوع باعث مقاومت های بالای آن در برابر آب و رطوبت  و امثال آن خواهد شد.

از قابلیت‌ها و توانایی دیگری که می‌توان برای این نوع چسب‌‌های کاشی پودری ویژه در نظر گرفت این است که برخلاف روش‌‌های گذشته و قدیمی می‌توانیم کاشی‌ کاری و سرامیک کاری را در محیط‌های کاملا متفاوتی  نیز اجرا کنیم. پس دیگر نیازی به نگرانی در رابطه با رطوبت، سرما، گرما و یا عوامل دیگر محیطی مختلف برای تخریب بافت چسبنده مصالح معمولی نیز نخواهد بود، این یعنی شما می‌توانید از کاشی‌ها در قسمت هایی که در تماس بسیار بیشتری با آب هستند بدون نگرانی نیز استفاده کنید.

کاربرد های متنوع و مختلف چسب کاشی سیمانی

کاربردهای چسب های کاشی نیز بسیار گسترده بوده بعضی از کاربردهای مختلف و متنوع چسب کاشی پودری عبارتند از: کاشی کاری بر انواع دیوار و کف، نصب سنگ، سرامیک و موزاییک بر روی انواع مختلف سطح ها، چسبیده شدن بر روی روی کاشی‌های قدیمی، امکان نصب انواع بسیارمختلف پوشش‌ها بر روی سطوح بتنی، سنگی، گچی و

چسب کاشی ویژه  و مخصوص  از گروه چسب های سیمانی اصالح شده نیز با لغزش به شدت کاهش یافته و زمان باز نیز گسترش یافته بوده بنابراین کاشی اجرا شده با استفاده از این نوع چسب‌ها بر روی انواع سطح عمودی سر و لیز نمی‌خورد. از دیگر ویژگی‌های مطلب و کاربردی چسب کاشی پودری آبادگران نیز می‌توان به زمان باز نیز گسترش یافته آن اشاره نمود که قادر و توانایی  چسبندگی لازم را در بازه زمانی بسیار بزرگتری نسبت به بازه های زمانی کااملا رایج اجرای در چسب کاشی بر روی انواع سطح تامین کند. به عبارت دیگر نیز کاشی‌کار می‌تواند چسب های کاشی را بر روی سطح های وسیع‌تری از دیوار در یک مرحله کامل نیز اجرا نماید. بنابراین کاشی‌کار تا حدود مدت زمان بیشتری را برای چسباندن کاشی از لحظه اجرای این چسب را داشته و در این نوع شرایط علاوه بر سهولت و آسانی در اجرا، زمان کاشی‌کاری نیز کاملا کاهش یافته و خطر نچسبیدن کاشی به انواع سطح (به علت  و دلیل خشک شدن چسب) کاهش نیز  می‌یابد.​

خرید و قیمت فوق روان کننده ، چسب کاشی ، ملات ضد اسید ، چسب کاشت میلگرد ، ترمیم کننده بتن ، گروت اپوکسی و ضد یخ شرکت شیمی آبادگران

شرکت شیمی آبادگران پدیده سازان جوان با بیش از دو دهه در زمینه تولید فرآورده های شیمیایی صنعت ساختمان،این شرکت علاوه بر تولید بیش از صد نوع محصول شیمیایی ساختمان، سابقه همکاری در اجرا و مشاوره در پروژه های بزرگ ملی و شخصی و شرکتی دارد. شرکت شیمی آبادگران سهم بزرگی را در محصولات شیمیایی ساختمان دارا میباشد و داری بیش از پنجاه نیرو تولید و آزمایشگاه فعالیت دارند. اینها تنها بخشی از همکاری های گسترده شیمی آبادگران در طول این سالها می باشد. برای خرید و اطلاع از قیمت فوق روان کننده ، چسب کاشی ، چسب کاشت میلگرد ، ملات ضد اسید ، چسب کاشت میلگرد ، ترمیم کننده بتن ، گروت اپوکسی و ضد یخ و ملات های پلیمری ، ملات ضد اسید ، فوق روان کننده و ترمیم کننده بتن، گروت اپوکسی ، ملات ضد اسید و ….میتوانید با شرکت شیمی آبادگران تماس بگیرید.

آدرس دفتر مرکزی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران پنهان خواهند شد برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • عکس
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • در انبار
  • موجودی
  • افزودن به سبد
  • توضیحات
  • محتوا
  • عرض
  • اندازه
  • تنظیمات بیشتر
برای پنهان کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک کنید
مقایسه