• 02165741139
  • Tehran - Shahriar
  • Saturday to Thursday: 9 am - 5 pm

آب بندی استخر

آب بندی استخر

آب بندی بتن در اطراف استخر شما آسان است، مقرون به صرفه است، و دارای همه نوع مزایا و تقریباً بدون هیچ ایرادی است. یک درزگیر بتن ظاهر عرشه استخر شما را بهبود می بخشد، از محو شدن ناشی از اشعه های مضر UV جلوگیری می کند و از آن در برابر لکه ها و مواد شیمیایی خشن استخر محافظت می کند. در این مقاله به مبحث آب بندی استخر می پردازیم. برای خرید و اطلاع از قیمت فوق روان کننده ، چسب کاشی ، ملات ضد اسید ، چسب کاشت میلگرد ، ترمیم کننده بتن ، گروت اپوکسی و ضد یخ و ….میتوانید با شرکت شیمی آبادگران تماس بگیرید.

آب بندی استخر

همچنین در هنگام خیس شدن سطح را کمی کمتر لغزنده می کند و به جلوگیری از رشد کپک و کپک کمک می کند. به آب بندی عرشه استخر بتنی مانند اپیلاسیون ماشین خود، استفاده از ضد آفتاب یا آب بندی میزهای گرانیتی فکر کنید.

اگرچه استفاده از سیلر لازم نیست، اما یک لایه حفاظتی اضافی برای بتن شما فراهم می کند.  

فرقی نمی کند بتن شما خام، مهر شده یا لکه دار باشد، آب بندی آن هر چند سال یکبار توصیه می شود. یک آب بند با کیفیت خوب نه تنها از بتن شما محافظت می کند، بلکه رنگ غنی هر آنچه را که مهر و موم می کند را نیز نشان می دهد.

 سیلرها در سطوح مختلف براقیت، از صاف تا براق بالا موجود هستند. حتی می توان از یک درزگیر رنگی استفاده کرد که باعث افزایش بیشتر رنگ بتن استخر شما می شود. یک سیلر حتی به جلوگیری از شکوفایی کمک می کند، این باقیمانده پودری سفید است که می تواند روی سطح بتن ایجاد شود. درزگیرهای مقاوم در برابر لغزش نیز موجود هستند که به ویژه در اطراف استخر مفید هستند.

بتن اطراف استخر شما باید هر 2 تا 3 سال بسته به شرایط آب و هوایی و میزان آفتابی که استخر در سال دریافت می کند، آب بندی شود. جلوگیری از آسیب های آینده نه تنها در درازمدت باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود، بلکه بتن شما را برای سال ها مانند جدید نگه می دارد.

دلایل زیادی وجود دارد که بتن اطراف استخر باید آب بندی شود. بیایید در زیر در مورد چرایی صحبت کنیم.

اگر بتن اطراف استخر را آب بندی نکنید چه اتفاقی می افتد؟

دلایل زیادی وجود دارد که چرا باید بتن اطراف استخر را آب بندی کنید. اما الزامی نیست بیایید نگاهی به همه چیزهایی بیندازیم که اگر این کار را نکنید.

کپک و سفیدک

رشد کپک و کپک در اطراف استخر بسیار رایج است. به خصوص در مناطق مرطوب که آفتاب زیادی ندارند. یک مکان واقعا رایج برای رشد قارچ ها در برش های بین صفحات است. به راحتی رطوبت داخل این شیارها نشسته و شروع به رشد کپک می کند.

با توجه به ماهیت متخلخل بتن، اگر آن را آب بندی نکنید، رشد قالب بسیار آسان است. منافذ اطراف استخر چیز خوبی هستند زیرا کمتر لغزنده هستند، اما آب را در خود نگه می دارند.

کپک و کپک قطعاً چیز بدی است که در اطراف استخر شما رشد می کند و جلوگیری از آن با یک درزگیر بتن ساده بسیار آسان است.

لکه ها

بتن متخلخل است که رنگ آمیزی آن را آسان می کند. هر چیزی که برای مدت طولانی روی سطح بتنی باقی بماند، پتانسیل جذب در دال را دارد و اثری دائمی از خود به جای می گذارد.

نمک، کلر و سایر مواد شیمیایی که برای تصفیه استخر استفاده می شود می تواند به بتن آسیب برساند.

اقلام رایج بیرونی مانند برگ یا خاک می توانند بتن شما را برای همیشه تغییر رنگ دهند. این امر مخصوصاً اگر در اطراف استخر کاشت کار دارید رایج است. تقریباً همه می توانند با آن حلقه زشتی که در زیر گلدان باقی مانده است ارتباط برقرار کنند.

اگر در اطراف استخر سرگرم هستید، مراقب غذا و نوشیدنی باشید. ریزش هایی که فوراً تمیز نمی شوند می توانند به راحتی جذب بتن شده و لکه ای بر جای بگذارند.

در حالی که پاک‌کننده‌ها و روش‌هایی برای تمیز کردن بتن وجود دارد، بهتر است از ایجاد لکه جلوگیری کنید تا اینکه بخواهید بعداً آن را تمیز کنید، زیرا پاک کردن برخی از لکه‌ها غیرممکن است.

سیلر مناسب از نفوذ مواد ناخواسته به سطح بتن شما و ایجاد لکه زشت جلوگیری می کند.

سقوط

سطح بتن آب بندی نشده نسبت به زمانی که آب بندی شده است کمی لغزنده تر است که وقتی آن بتن در اطراف استخر باشد یک منفی بزرگ است.

سالانه حدود 155000 صدمات در داخل یا اطراف استخرهای شنا اتفاق می‌افتد که بسیاری از آن‌ها ناشی از لیز خوردن و افتادن است. بسیاری از این موارد با لغزندگی کمتر سطح بتن به راحتی قابل پیشگیری هستند.

اشعه UV

اگر بتن آب بندی نشود، اشعه خورشید می تواند باعث تخریب بتن شود. اشعه‌های مضر UV می‌توانند پیوندهای شیمیایی را که بتن را به یکدیگر متصل می‌کنند، از بین ببرد که منجر به ترک‌ها، براده‌ها یا پوسته‌ها می‌شود.

آسیب UV در نهایت منجر به شکننده شدن بتن می شود. در برخی موارد بتن حتی خراب می شود که آن را به گرد و غبار و شن تبدیل می کند. در این مرحله بتن شروع به خرد شدن به قطعات می کند. این امر در مناطقی از کشور مانند آریزونا که نور مستقیم خورشید زیادی را می بینند رایج است.

خبر خوب این است که با استفاده از یک درزگیر بتن خوب در صورت لزوم می توان با آسیب اشعه فرابنفش مقابله کرد.

سرد

اگر در آب و هوای سرد زندگی می کنید، آب بندی بتن اطراف استخر به کاهش احتمال آسیب ذوب یخ زدگی کمک می کند. آسیب ذوب انجماد ناشی از نفوذ آب به سطح بتن و سپس انبساط آن در هنگام یخ زدن است. این می تواند باعث ایجاد ترک، تراشه یا پوسته پوسته شدن سطح شود.

آب بند از فرو رفتن آب در ترک ها و منافذ بتن شما جلوگیری می کند. اگر آب بند شما کار خود را انجام می دهد، آب باید روی سطح بتن پخش شود. اگر این اتفاق نمی افتد، وقت آن رسیده است که عرشه استخر خود را دوباره ببندید.

خرید و قیمت فوق روان کننده ، چسب کاشی ، ملات ضد اسید ، چسب کاشت میلگرد ، ترمیم کننده بتن ، گروت اپوکسی و ضد یخ شرکت شیمی آبادگران

شرکت شیمی آبادگران پدیده سازان جوان با بیش از دو دهه در زمینه تولید فرآورده های شیمیایی صنعت ساختمان،این شرکت علاوه بر تولید بیش از صد نوع محصول شیمیایی ساختمان، سابقه همکاری در اجرا و مشاوره در پروژه های بزرگ ملی و شخصی و شرکتی دارد. شرکت شیمی آبادگران سهم بزرگی را در محصولات شیمیایی ساختمان دارا میباشد و داری بیش از پنجاه نیرو تولید و آزمایشگاه فعالیت دارند. اینها تنها بخشی از همکاری های گسترده شیمی آبادگران در طول این سالها می باشد. برای خرید و اطلاع از قیمت فوق روان کننده ، چسب کاشی ، چسب کاشت میلگرد ، ملات ضد اسید ، چسب کاشت میلگرد ، ترمیم کننده بتن ، گروت اپوکسی و ضد یخ و ملات های پلیمری ، ملات ضد اسید ، فوق روان کننده و ترمیم کننده بتن، گروت اپوکسی ، ملات ضد اسید و ….میتوانید با شرکت شیمی آبادگران تماس بگیرید.

آدرس دفتر مرکزی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران پنهان خواهند شد برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • عکس
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • در انبار
  • موجودی
  • افزودن به سبد
  • توضیحات
  • محتوا
  • عرض
  • اندازه
  • تنظیمات بیشتر
برای پنهان کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک کنید
مقایسه