• 02165741139
  • Tehran - Shahriar
  • Saturday to Thursday: 9 am - 5 pm

مزایا و معایب گروت اپوکسی در مقابل دوغاب سیمانی

مزایا و معایب گروت اپوکسی در مقابل دوغاب سیمانی

در این مقاله به مبحث مزایا و معایب گروت اپوکسی در مقابل دوغاب سیمانی می پردازیم. برای خرید و اطلاع از قیمت فوق روان کننده ، چسب کاشی ، ملات ضد اسید ، چسب کاشت میلگرد ، ترمیم کننده بتن ، گروت اپوکسی و ضد یخ و ….میتوانید با شرکت شیمی آبادگران تماس بگیرید.

آیا با این سوال مواجه هستید که کاشی کاری بین دوغاب اپوکسی یا سیمان را انتخاب کنید؟

بدون شک، زمانی که دوغاب شروع به پوسته پوسته شدن یا تغییر رنگ می کند، کاشی کاری آشپزخانه و حمام می تواند کسل کننده و مات کننده به نظر برسد با گذشت زمان به دلیل ساییدگی و پارگی، برخی از سطوح نیاز به نوع عالی آب بندی بین سطوح غیر مشابه مانند میزها و زیر حوضه ها و سینک ها دارند. برای این مناطق باید بهترین دوغاب کاشی کاری را انتخاب کنیم . آیا تفاوت دوغاب سیمانی و دوغاب اپوکسی را می دانید؟

بدون شک دوغاب اپوکسی به پرکاربردترین گزینه برای تزریق تبدیل شده است. شرکت های مختلف نوسازی در سراسر جهان، به ویژه در نیوزلند، از تزریق اپوکسی در دوش ها و کف کاشی ها استفاده می کنند. با این حال، باید دلیلی برای آن وجود داشته باشد. آیا شما علاقه مند به دانستن چیست؟

چرا گروت حمام یا آشپزخانه ترک می خورد؟

بدون شک ترک دوغاب رایج است و عمدتاً به دلیل حرکت بین دو سطح اتفاق می افتد. خانه‌ها به طور مداوم در حال حرکت هستند که در نتیجه رطوبت، نشست فونداسیون، دما و بسیاری از عوامل دیگر اتفاق می‌افتد.

راه های مختلفی وجود دارد که نصب می تواند دوغاب را به شکست تبدیل کند، بنابراین بسیار مهم است که پروژه کاشی حمام خود را در دستان حرفه ای قرار دهید. به عنوان مثال، اگر دوغاب به طور نامناسب با غلظت بیش از حد آب یا مواد افزودنی مخلوط شود، پس از خشک شدن کامل دوغاب می تواند حفره های هوا را ترک کند . این می تواند دوغاب را شکننده و بسیار ضعیف کند و در نهایت منجر به ترک شود.

اگر از چسب خیلی کم در نصب کاشی استفاده شود، گروت نیز می تواند ترک بخورد. اگر کاشی بعد از خشک شدن چسب از دیوار جدا شود، نگه داشتن دوغاب در جای مناسب به عهده آن است و این استرس احتمالاً باعث ایجاد ترک می شود.

حتی دوغاب قدیمی یا آسیب دیده می تواند زیباترین کاشی ها را زشت کند. همچنین باعث آسیب ساختاری به خانه شما می شود. با این حال، تزریق مجدد فرآیندی است برای حذف دوغاب قدیمی و ضعیف با دوغاب جدید برای نتایج بهتر.

بنابراین اکنون دلایل اصلی نیاز به تزریق مجدد را می‌دانید، در اینجا دو شکل از تزریق وجود دارد که ممکن است لازم باشد بدانید. با این حال، اگر به دنبال خدمات حرفه ای گروتینگ هستید، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. ما در سالهای گذشته در این صنعت بوده ایم و با بهترین خدمات به هزاران ساختمان مسکونی و تجاری کمک کرده ایم.

گروت اپوکسی

بر خلاف دوغاب سیمانی، دوغاب اپوکسی از رزین های اپوکسی دو بخشی ساخته می شود. این دو با پودر پرکننده مخلوط می شوند. 

گروت سیمان

دوغاب سیمان مخلوطی از ماسه و آب است و اغلب در انواع سمباده نشده موجود است . این تزریق تحت فشار سیمان برای پر کردن شکستگی ها یا حفره های موجود در خاک یا سازه بتنی است.

بنابراین، تفاوت اصلی بین گروت اپوکسی و گروت سیمان چیست؟

همانطور که می دانیم دوغاب سیمان از مقداری مخلوط پودر سیمانی تشکیل شده است . در حالی که دوغاب اپوکسی از رزین های اپوکسی و یک پودر پرکننده ساخته می شود که گروت اپوکسی را بسیار بادوام، غیر متخلخل و ضد لک می کند. وقتی صحبت از دوغاب سیمان می شود، این گزینه ارزان قیمت در مقایسه با گروت اپوکسی به دلیل ماهیت متخلخل آن است. به راحتی می تواند آب را جذب کند و به قدری لکه دار شود که به مرور زمان باعث تغییر رنگ می شود.

اکثر مردم در مورد دوغاب اپوکسی سوال می پرسند که آیا ضد آب است یا نه، بنابراین پاسخ اینجاست.

آیا گروت اپوکسی ضد آب است؟

پاسخ این است که بله، ضد آب است. ماهیت غیر متخلخل آن آن را ضد آب می کند . در برابر لکه شدن مقاوم است که آن را به انتخاب اول بسیاری از افراد تبدیل می کند. با این حال، ترکیب آن با دوغاب سیمان توصیه نمی شود زیرا می تواند منجر به عدم مقاومت در برابر لکه شود.

اکنون ایده اولیه سیمان و دوغاب اپوکسی را دارید. اکنون هر کدام را با جزئیات بیشتری مورد بحث قرار خواهیم داد تا به شما در انتخاب بهترین دوغاب برای کاشی کاری کمک کنی

بررسی اجمالی تفصیلی

سیمان گروت چیست؟ 

سیمان پرتلند رایج ترین نوع سیمان است که از خاک رس و گچ تولید می شود که در اثر آب سفت می شود و پس از سخت شدن به رنگ سنگ پرتلند شبیه می شود. دوغاب سیمان حاوی ذرات پرکننده در اندازه های مختلف و افزودنی نگهدارنده آب است. بدون شک دوغاب سیمان به دلیل خواص متعدد برای مصارف مسکونی و تجاری استفاده می شود.

آن را در رنگ های مختلف ارائه می شود تا کاربران آن را با رنگ کاشی مطابقت دهند. برای اجرای دوغاب سیمان بر روی سطح، ابتدا آن را با آب مخلوط کرده و سپس با ماله می‌کشند. اما وجود ماده جاذب آب در آن مانع از خشک شدن می شود و اجازه دهید سیمان به آرامی گیر کند و خشک شود تا حداکثر سختی داشته باشد. زمان خشک شدن یکی از دلایل اصلی عدم علاقه مردم به دوغاب سیمان است.

از مخلوط کردن پودر سیمان با آب به همان نسبت به وجود می آید. بدون شک، گیرش و سخت شدن دو ویژگی اصلی هستند که همیشه باید در هنگام جستجوی دوغاب برای کاشی کاری در نظر بگیرید. تزریق سیمان زمان‌برتر بوده و بر عملکرد آن تأثیر می‌گذارد. کارایی آن نیز به دلیل حفره های بیش از حدی که به سفتی و متخلخل بودن آن ضربه می زند کاهش می یابد. اما به هر حال، هنوز هم به عنوان یک گزینه سنتی عالی برای پر کردن فضاهای خالی و شکاف در سازه ها استفاده می شود.

خرید و قیمت فوق روان کننده ، چسب کاشی ، ملات ضد اسید ، چسب کاشت میلگرد ، ترمیم کننده بتن ، گروت اپوکسی و ضد یخ شرکت شیمی آبادگران

شرکت شیمی آبادگران پدیده سازان جوان با بیش از دو دهه در زمینه تولید فرآورده های شیمیایی صنعت ساختمان،این شرکت علاوه بر تولید بیش از صد نوع محصول شیمیایی ساختمان، سابقه همکاری در اجرا و مشاوره در پروژه های بزرگ ملی و شخصی و شرکتی دارد. شرکت شیمی آبادگران سهم بزرگی را در محصولات شیمیایی ساختمان دارا میباشد و داری بیش از پنجاه نیرو تولید و آزمایشگاه فعالیت دارند. اینها تنها بخشی از همکاری های گسترده شیمی آبادگران در طول این سالها می باشد. برای خرید و اطلاع از قیمت فوق روان کننده ، چسب کاشی ، چسب کاشت میلگرد ، ملات ضد اسید ، چسب کاشت میلگرد ، ترمیم کننده بتن ، گروت اپوکسی و ضد یخ و ملات های پلیمری ، ملات ضد اسید ، فوق روان کننده و ترمیم کننده بتن، گروت اپوکسی ، ملات ضد اسید و ….میتوانید با شرکت شیمی آبادگران تماس بگیرید.

آدرس دفتر مرکزی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران پنهان خواهند شد برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • عکس
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • در انبار
  • موجودی
  • افزودن به سبد
  • توضیحات
  • محتوا
  • عرض
  • اندازه
  • تنظیمات بیشتر
برای پنهان کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک کنید
مقایسه