• 02165741139
  • Tehran - Shahriar
  • Saturday to Thursday: 9 am - 5 pm

پودر بند کشی مشکی

پودر بند کشی مشکی

پودر بندکشی مشکی یکی از پرکاربردترین پودرهای بندکشی می باشد، مشکی رنگ آسمان شب، درخت آبنوس، خاویار و زغال و یکی از اولین رنگ‌ هایی می باشد که در هنر انسان مورد استفاده قرار می گیرد. پودربندکشی مشکی برای بندکشی کاشی و سرامیک و یا سنگ در رنگهای متفاوت استفاده می شود، پودر بندکشی سیاه رنگ را می توان با متریالهایی با رنگ های زرد ، آبی ، سفید ، قرمز ، کرم ، سبز ، صورتی ، نارنجی ، فیروزه ای و یا رنگ های دیگر استفاده کرد. در این مقاله به مبحث پودر بند کشی مشکی میپردازیم. برای خرید و اطلاع از قیمت فوق روان کننده ، چسب کاشی ، ملات ضد اسید ، چسب کاشت میلگرد ، ترمیم کننده بتن ، گروت اپوکسی و ضد یخ و ….میتوانید با شرکت شیمی آبادگران تماس بگیرید

پودر بند کشی مشکی

رنگ مشکی خالص‌ ترین شکل رنگ ها است و معنی سادگی و اداری بودن را می‌رساند. رنگ مشکی معنی قدرت، رمز آلود بودن و ظرافت و گاهی اوقات معنی ترس و ناشناخته بودن را انتقال می دهد. در ترکیب پودر بندکشی مشکی یا سیاه با کاشی و سرامیک و یا سنگ و هر مصالح دیگری باید تناسب را رعایت کنید، این به این معنی است که اگر کاشی و سنگ شما رنگ تیره است، بهتر است از پودر بند کشی در رنگ های روشن استفاده کنید ولی اگر مصالح شما رنگ روشن دارد، می توانید از پودر بندکشی سیاه یا همان مشکی استفاه کنید.

پودربندکشی رنگ مشکی در صورتی که با رنگ‌های دیگر استفاده نشود، خیلی سرد و خشک است. سیاه تمام نور‌ها در طیف رنگ‌ ها را جذب  می نماید. بهتر است آن را با رنگ های روشن ترکیب کنید.

رنگ سیاه قوی ترین و مقتدرترین رنگ می باشد. این رنگ نشانه عظمت و بزرگی خواهد بود و احساس قاطعیت را ایجاد می کند. ترکیب پودر بندکشی سیاه تقریبا با همه رنگ ها امکان پذیر می باشد و می تواند محیط را باشکوه جلوه بدهد. ترکیب پودر بند کشی مشکی با کاشی و سرامیک و یا سنگ و بلوک شیشه ای نقره ای و یا طلایی یکی از بهترین ترکیب هایی می باشند که می توانید انتخاب نمایید.

پودر بندکشی مشکی به متریال های رنگ نقره ای و طلایی جلوه خاصی می دهد و باعث جذاب تر شدن آنها می شود. ترکیب مشکی و نقره ای یا طلایی مناسب منزل های مدرن و دکوراسیون های مد روز است. یکی از اصول طراحی با رنگ مشکی این است که در کنار استفاده از این رنگ، از وسایل تزیینی نورانی و درخشان استفاده نمایید تا منزلتان دلگیر و تاریک نشود. به عنوان مثال اگر از کاشی یا سرامیک طلایی در آشپزخانه و یا حمام و سرویس بهداشتی استفاده می کنید، پودر بندکشی مشکی می تواند ترکیب خوبی برای این کاشی ها باشد و البته بهتر است از وسایل سفید و اشیاء درخشان که نور را بازتاب می دهند نیز در فضا استفاده کنید تا فضای زیباتر و روشن تر و مدرنتری ایجاد کنید.

ظاهر پودر بند کشی مشکی

ظاهر و زین رنگ سیاه آن را بین سیاستمداران و هنر پیشه‌ها محبوب می کند و آن را به  یک رنگ مدرن تبدیل کرده است ، پیشنهاد ما این است که از پودر بندکشی مشکی برای فضاهای روشن تر استفاده کنید و نیز در مقیاس و ابعاد کمتر استفاده کنید و اگر فضا تاریک باشد حتما از نور زیاد و اشیاء درخشنده و سفید زیاد استفاده کنید تا رنگ غالب در محیط شما رنگ روشن باشد.

از پودر بندکشی مشکی در مکان های مدرن بیشتر استفاده می شود ، رنگ سیاه همچنین با ثروت و زیبایی نیز مرتبط میباشد، مثلا اشیا خانگی کاملا سیاه، اشرافی‌ تر به نظر می آیدد. بنابراین ترکیب کاشی و سرامیک فیروزه ای ، بنفش، طلایی، سفید ، سبز روشن ، آبی روشن  و یا صورتی و زرد و کرم و یا بعضی رنگ های دیگر با پودر بندکشی مشکی ، ترکیبی زیبا و لوکس را جلوه می دهد.

تعدادی از مردم فکر می‌ کنند که استفاده از رنگ سیاه در فضای داخلی خانه باعث کوچک‌ تر و تیره شدن فضای کامل می‌شود اما این موضوع همیشه درست نخواهد بود. اگر شما از رنگ مشکی در مقیاس کم استفاده کنید برای مثال از پودر بندکشی مشکی در بندهای نازک کاشی و سنگ و متریال های دیگر استفاده کنید و رنگ کاشی و سرامیک شما روشن باشد، محیطی زیبا و روشن تداعی می شود. فقط مطمئن باشید که رنگ مشکی مانند یک هایلایت می باشد و بر رنگ اصلی غالب نشده باشد؛  اگر کاشی ، سرامیک ، سنگ و یا بلوک شیشه ای شما رنگ روشن باشد و محیط را به خوبی روشن و بزرگ جلوه خواهد داد، استفاده از پودر بندکشی مشکی یا سیاه جذابیت ویژه ای به آن می دهد و تاثیر زیادی نیز بر تاریک شدن و یا کوچک نشان دادن محیط شما ندارد.

اگر می خواهید میزان توجه به چیزی را کم کنید، می‌توانید به آن مشکی بزنید، این رنگ معمولا در نازک کاری‌ ها مانند بند کشی ها ی نازک بین سنگ و سرامیک و کاشی و مصالح دیگر و همچنین ایجاد ظرافت استفاده می شود. با به کار بردن پودر بند کشی مشکی در بین بند های سنگ و کاشی و سرامیک، بیشترین توجه به طرح های کاشی و سرامیک جلب می کند و زیبایی و طرح های روی کاشی و سنگ و یا آجر شما بیشتر دیده خواهد شد.

خرید و قیمت فوق روان کننده ، چسب کاشی ، ملات ضد اسید ، چسب کاشت میلگرد ، ترمیم کننده بتن ، گروت اپوکسی و ضد یخ شرکت شیمی آبادگران

شرکت شیمی آبادگران پدیده سازان جوان با بیش از دو دهه در زمینه تولید فرآورده های شیمیایی صنعت ساختمان،این شرکت علاوه بر تولید بیش از صد نوع محصول شیمیایی ساختمان، سابقه همکاری در اجرا و مشاوره در پروژه های بزرگ ملی و شخصی و شرکتی دارد. شرکت شیمی آبادگران سهم بزرگی را در محصولات شیمیایی ساختمان دارا میباشد و داری بیش از پنجاه نیرو تولید و آزمایشگاه فعالیت دارند. اینها تنها بخشی از همکاری های گسترده شیمی آبادگران در طول این سالها می باشد. برای خرید و اطلاع از قیمت فوق روان کننده ، چسب کاشی ، چسب کاشت میلگرد ، ملات ضد اسید ، چسب کاشت میلگرد ، ترمیم کننده بتن ، گروت اپوکسی و ضد یخ و ملات های پلیمری ، ملات ضد اسید ، فوق روان کننده و ترمیم کننده بتن، گروت اپوکسی و ….میتوانید با شرکت شیمی آبادگران تماس بگیرید.

آدرس دفتر مرکزی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران پنهان خواهند شد برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • عکس
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • در انبار
  • موجودی
  • افزودن به سبد
  • توضیحات
  • محتوا
  • عرض
  • اندازه
  • تنظیمات بیشتر
برای پنهان کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک کنید
مقایسه