• 02165741139
  • Tehran - Shahriar
  • Saturday to Thursday: 9 am - 5 pm

گروت اپوکسی چرا بهتر از گروت سیمانی است؟

گروت اپوکسی چرا بهتر از گروت سیمانی است؟

ما در این مقاله به مبحث گروت اپوکسی چرا بهتر از گروت سیمانی است می پردازیم. برای خرید و اطلاع از قیمت فوق روان کننده ، چسب کاشی ، ملات ضد اسید ، چسب کاشت میلگرد ، ترمیم کننده بتن ، گروت اپوکسی و ضد یخ و ….میتوانید با شرکت شیمی آبادگران تماس بگیرید.

گروت اپوکسی چرا بهتر از گروت سیمانی است؟

گروت پرکننده ای است که از ورود کثیفی و زباله در بین یا زیر کاشی های شما جلوگیری می کند. این به کفپوش کاشی شما استحکام می بخشد و از نامرتب شدن آن جلوگیری می کند. هنگام استفاده از دوغاب، کاشی‌ها باید مخلوط را روی کف شما پخش کنند، منتظر بمانند تا به سرعت خود را ببندند و سپس آن را پاک کنند. 

با این حال، اگر به فکر تهیه کاشی های موزاییکی برای کف خود هستید، ممکن است دوغاب معمولی امکان پذیر نباشد. خوشبختانه، گزینه دیگری برای دوغاب وجود دارد که زمان تمیز کردن را کاهش می دهد و کاشی های موزاییک شما را برای ماه ها کاملاً نو به نظر می رساند. 

اگر تا کنون موارد فوق را نشنیده اید، در اینجا مواردی وجود دارد که باید بدانید:  

چه چیزی باعث بهتر شدن گروت اپوکسی می شود: گروت اپوکسی در مقابل گروت سیمانی

دوغابی که اغلب در اکثر خانه ها استفاده می شود از مخلوطی بر پایه سیمان ساخته می شود. این بهترین ماده برای تزریق نیست زیرا ضد آب نیست و آب و لکه ها را به خود جذب می کند. شستشوی منظم یا نگهداری آن برای حفظ ظاهری طولانی مدت ضروری است. 

از طرفی گروت اپوکسی به دلیل اجزای تشکیل دهنده آن ضد آب است. از رزین اپوکسی ترکیب شده با پودر پرکننده ساخته شده است. علاوه بر ضد آب بودن، در برابر لکه نیز مقاوم است و آن را به ماده دوغاب مناسبی برای کفپوش ها یا پاشش های شما تبدیل می کند.

دوغاب اپوکسی همچنین در برابر مواد شیمیایی خشن مقاوم است و به اندازه‌ای بادوام است که ترک نخورد، چروک نشود یا تغییر رنگ ندهد. در نهایت، این یک ماده غیر متخلخل است که پس از آن نیازی به آب بندی ندارد. 

معایب استفاده از گروت اپوکسی

گرچه گروت اپوکسی مزایای زیادی دارد، اما معایبی نیز دارد. 

اعمال آن در مقایسه با دوغاب سیمان سنتی آسان نیست

در مقایسه با دوغاب سیمانی، گروت اپوکسی به زمان بیشتری برای اجرا نیاز دارد. علاوه بر این، به سرعت تنظیم می شود، بنابراین داشتن یک برنامه قبل از اعمال آن ضروری است. یک مبتدی ممکن است در گذاشتن دوغاب اپوکسی مشکل داشته باشد، اما یک کاشی کار متخصص می تواند این نگرانی را برطرف کند.

دوغاب اپوکسی می تواند سطوح متخلخل را تغییر رنگ دهد

موادی مانند سنگ طبیعی در صورت استفاده با دوغاب اپوکسی ممکن است تغییر رنگ دهند. آب بندی کف خود قبل از استفاده از دوغاب می تواند به شما در جلوگیری از این اتفاق کمک کند.

ظاهری پلاستیکی یا درخشندگی براق می دهد

پس از اعمال اپوکسی، بقایای آن بر روی کاشی های شما براق می ماند. برای از بین بردن آن، باید پس از استفاده از دوغاب آن را کاملاً تمیز کنید. اگر اجازه دهید درخشش باقی بماند، می تواند عیوب کاشی کاری شما را برجسته کند. 

گرانتر از دوغاب سیمان معمولی است

در مقایسه با دوغاب سیمانی، سه تا پنج برابر بیشتر برای دوغاب اپوکسی هزینه می کنید. زمان کار را اضافه کنید، که همانطور که گفته شد بیشتر طول می کشد و متوجه خواهید شد که استفاده از دوغاب اپوکسی آنقدرها هم ارزان نیست. کیفیت و دوام شما پس از آن امیدواریم این هزینه اضافی را جبران کند. 

نکاتی در مورد استفاده از گروت اپوکسی

برای اینکه هزینه اضافی را بیشتر کنید، هنگام استفاده از دوغاب اپوکسی برای خانه خود به این نکات توجه کنید.

  • دقت کنید که رنگ دوغاب با رنگ کاشی مطابقت داشته باشد. به این ترتیب، می توانید هرگونه نقص کاشی کاری را کمتر به چشم بیاورید. 
  • کاشی کار با تجربه ای را استخدام کنید که می داند چگونه از دوغاب اپوکسی استفاده کند زیرا از دوغاب سیمان سنتی متفاوت است. 

نکاتی در مورد نگهداری از کفپوش اپوکسی

کفپوش های بتنی صیقلی اپوکسی گزینه ای محبوب برای سازه های مختلف هستند. این به این دلیل است که آنها می توانند سخت و بادوام باشند و برای مناطقی که ترافیک زیادی با پای پیاده دارند یا دارای اجسام سنگین هستند عالی هستند. در واقع، کفپوش های اپوکسی بهترین انتخاب برای کارخانه ها، انبارها و گاراژها هستند.

در حالی که آنها به انعطاف پذیری معروف هستند، این بدان معنا نیست که لازم نیست به درستی نگهداری شوند. برعکس، تعمیر و نگهداری همچنان برای طول عمر کفپوش های اپوکسی حیاتی است. این در مورد فضاهایی که استفاده زیادی از آنها را تجربه می کنند دو برابر صادق است زیرا می توانند به سرعت کفپوش را فرسوده کنند.

تعمیر و نگهداری روزانه

مراقبت از کفپوش های اپوکسی شما علم موشکی نیست. وقتی صحبت از نگهداری روزانه می شود، مدیریت این سطوح می تواند بسیار آسان باشد. مانند هر نوع کفپوش دیگری، جارو کردن و تمیز کردن منظم برای نگهداری آن در شرایط بکر مورد نیاز است. جارو کردن از شر ذرات ناهموار کوچکی که ممکن است منجر به خراشیدن کف شما شوند خلاص می شود. اگر فضای شما در معرض مواد شیمیایی است که باعث فرسایش یا آسیب به سطح می شود، به نفع شما خواهد بود که مطمئن شوید که تمام نشت ها بلافاصله تمیز می شوند.

عوامل تمیز کننده

تنها چیزی که باید مراقب آن باشید، مواد تمیز کننده ای است که در طول تعمیر و نگهداری استفاده می شود. در حالی که بتن صیقلی اپوکسی محکم است، استفاده از مواد شیمیایی نامناسب می‌تواند باعث از بین رفتن پوشش کف شما شود. در واقع، کفپوش های اپوکسی معمولاً حتی نیازی به صابون ندارند. اغلب می توانید آنها را فقط با تمیز کردن کامل تمیز کنید. فقط مطمئن شوید که از استفاده از برس های موی سفت هنگام شستشو خودداری کنید، زیرا این کار می تواند به پوشش آسیب برساند.  

پوشش مجدد

پوشش مجدد بخش مهمی از نگهداری کفپوش اپوکسی است. اکنون، نمی‌خواهید با این کار زیاده‌روی کنید و هر سال سطوح را مجدداً بپوشانید این به سادگی منابع شما را هدر می‌دهد. اگرچه هیچ قانونی در مورد اینکه چه زمانی باید کف های خود را مجدداً پوشش دهید وجود ندارد، اما یکی از نشانه هایی که نشان می دهد نیاز به پوشش مجدد دارند زمانی است که درخشندگی خود را از دست می دهند.

بیشتر بخوانید: چسب کاشت میلگرد اپوکسی

خرید و قیمت فوق روان کننده ، چسب کاشی ، ملات ضد اسید ، چسب کاشت میلگرد ، ترمیم کننده بتن ، گروت اپوکسی و ضد یخ شرکت شیمی آبادگران

شرکت شیمی آبادگران پدیده سازان جوان با بیش از دو دهه در زمینه تولید فرآورده های شیمیایی صنعت ساختمان،این شرکت علاوه بر تولید بیش از صد نوع محصول شیمیایی ساختمان، سابقه همکاری در اجرا و مشاوره در پروژه های بزرگ ملی و شخصی و شرکتی دارد. شرکت شیمی آبادگران سهم بزرگی را در محصولات شیمیایی ساختمان دارا میباشد و داری بیش از پنجاه نیرو تولید و آزمایشگاه فعالیت دارند. اینها تنها بخشی از همکاری های گسترده شیمی آبادگران در طول این سالها می باشد. برای خرید و اطلاع از قیمت فوق روان کننده ، چسب کاشی ، چسب کاشت میلگرد ، ملات ضد اسید ، چسب کاشت میلگرد ، ترمیم کننده بتن ، گروت اپوکسی و ضد یخ و ملات های پلیمری ، ملات ضد اسید ، فوق روان کننده و ترمیم کننده بتن، گروت اپوکسی ، ملات ضد اسید و ….میتوانید با شرکت شیمی آبادگران تماس بگیرید.

آدرس دفتر مرکزی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران پنهان خواهند شد برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • عکس
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • در انبار
  • موجودی
  • افزودن به سبد
  • توضیحات
  • محتوا
  • عرض
  • اندازه
  • تنظیمات بیشتر
برای پنهان کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک کنید
مقایسه