• 02165741139
  • Tehran - Shahriar
  • Saturday to Thursday: 9 am - 5 pm

پوشش نانو با کیفیت بالا

پوشش نانو با کیفیت بالا

مزایای آب بندی نانو بسیار فراتر از اصلاح بدنه خودرو است. پوشش نانو در زندگی روزمره عملاً در همه جا مفید است، دقیقاً در هر جایی که سطوح صاف وجود دارد. این به صاحبان قایق کمک می کند تا از مزایای مالی برخوردار شوند و حتی در باغ عملکرد خوبی داشته باشند. در این مقاله به مبحث آشنایی با پوشش نانو با کیفیت بالا می پردازیم. برای خرید و اطلاع از قیمت فوق روان کننده ، چسب کاشی ، ملات ضد اسید ، چسب کاشت میلگرد ، ترمیم کننده بتن ، گروت اپوکسی و ضد یخ و ….میتوانید با شرکت شیمی آبادگران تماس بگیرید.

پوشش نانو با کیفیت بالا

برای دید بهتر، پس از تمیز کردن، دیگر شیشه‌های ماشین کثیف و رگه‌ای وجود ندارد؟ چنین مشکلاتی را با پوشش نانو از Nano-Care حل کنید. 

به سادگی درزگیر را روی شیشه های تمیز و بدون رگه ماشین بمالید. 

شما سود می برید:

از اثر مهره ای و خود تمیز شوندگی . 

همچنین در داخل:

اگر دست‌های کودکان چربی یا شکلات روی پنجره‌های داخلی باقی می‌ماند. یک پارچه مرطوب و تمیز برای پاک کردن بدون رگه خوب است. انجام شده. 

حتی روکش‌ها و منسوجات در خودروها با آب‌بندی نانو محافظت می‌شوند. اگرچه این تکنیک آب بندی با ساختارهای جامد ارائه می شود. اما همچنان می توان از آن بر روی مواد انعطاف پذیر استفاده کرد

به عنوان مثال، روی روکش صندلی، که به راحتی تحت فشار تغییر شکل می دهد. با آب بندی روکش، لکه ها دیگر فرصتی برای نفوذ به پارچه ندارند. رطوبت هم همینطور.

پوشش نانو برای کانورتیبل ها – محافظت شده در باد و آب و هوا

در بین خودروها، خودروهای کانورتیبل بدون سقف سخت یک نقطه ضعف خاص دارند: بالا. 

یک چیز وجود دارد که همه رانندگان کانورتیبل از آن می ترسند: باران چه کانورتیبل در حالت باز یا پارک شده باشد.

با تشکر از آب بندی پارچه، رانندگان کانورتیبل اکنون می توانند نفس راحتی بکشند. 

پوشش نانو روی اثاثیه و قطعات پلاستیکی داخل خودرو تضمین می کند. که مواد به طور کامل خیس نمی شوند. چرا؟ زیرا پوشش به صورت محافظ بین رطوبت و سطح قرار می گیرد. اما بیش از همه با روکش های قابل تبدیل است که یک پوشش نانو پتانسیل کامل خود را نشان می دهد. در مواردی که آب و هوا باعث می‌شود که رویه به سرعت محو و شکننده شود، حتی در خودروهای جدید، پوشش نانو به عنوان یک مانع محافظ عمل می‌کند. تا از رسیدن مستقیم این عوامل به سطح مواد جلوگیری کند. جایی که باعث ظاهر نامناسب و عمر مفید کمتری می‌شود. این امر نیاز به ضد آب بودن مکرر را از بین می برد. پوشش نانو محافظت طولانی تری را تضمین می کند. بنابراین شما از کانورتیبل خود محافظت می کنید و در هزینه خود صرفه جویی می کنید. 

دانه ها و می درخشد – پوشش نانو زیر دوش

پوشش نانو همچنین می تواند در زندگی روزمره خانگی ارزش پول داشته باشد، یعنی در هر جایی که چسبیدن آب باعث ایجاد کثیفی و لکه آهکی شود. در بخش بهداشتی و به خصوص در حمام، پوشش نانو تضمین می‌کند که آب پاشیده شده و آب کثیف به لطف اثر نیلوفر آبی، کاشی‌ها، سینی‌های دوش و درهای شیشه‌ای یا پلاستیکی را از روی کاشی‌ها، سینی‌های حمام و درهای شیشه‌ای یا پلاستیکی بیرون می‌ریزد و رسوب آهک هیچ شانسی برای نگه‌داشتن ندارد. و لکه های آهکی ناخوشایند بر جای می گذارد.

شکل مدرن مراقبت از باغ

آفتاب، باد، باران و یخبندان در فصل‌های زمستانی – اینها شرایط آب و هوایی هستند که بر مواد مختلف باغ تأثیر می‌گذارند و به سرعت به آنها آسیب می‌رسانند و/یا آنها را هوازده به نظر می‌رسانند. در برابر آن به پوشش نانو کمک می کند. اشیاء ترجیحی برای استفاده مبلمان باغ و جعبه گل / وان ساخته شده از چوب یا پلاستیک است. لایه محافظ یک نانو پوشش از پرتو UV از متخلخل ساختن پلاستیک ها و محو شدن رنگ ها جلوگیری می کند.

فصل باربیکیو می تواند فرا برسد. یک پوشش نانو بسیار مقاوم در برابر حرارت است. حتی جرقه های آتشی که از کوره روی میز یا صندلی پرواز می کنند، به لطف پوشش نانو، آثار سوختگی/سوراخی در مواد سطح باقی نمی گذارند. گریل اگر با فناوری نانو آب بندی شود از زنگ زدگی در امان می ماند.

شیشه و پنجره – روکش نانو برای دید بهتر

آیا در خانه یا ساختمان تجاری خود یک باغ زمستانی یا جلو پنجره های بزرگ دارید؟ پنجره ها با پوشش نانو تمیز شده تمیزی خود را برای مدت طولانی حفظ می کنند. در اینجا نیز اثر مهره‌زنی اثر می‌گذارد: به دلیل تشکیل قطرات آب، خاک به سادگی از بین می‌رود. پس از یک دوش باران، پنجره ها عاری از بقایای کثیف و رگه ها باقی می مانند . نتیجه: کار کمتر. در عوض، از منظره ای شفاف از پنجره ها لذت می برید.

نگاهی به گوشی هوشمند خود بیندازید. درست است، درست حدس زدید: پوشش نانو در برابر خراش محافظت می کند. همچنین گرد و غبار کمتری جمع می شود. و از این به بعد لکه های چربی و اثر انگشت کمتری دیده می شود. نکته اصلی این است که مداوا کردن بر کیفیت تصویر یا کارکرد لمس اثر نمی گذارد. علاوه بر گوشی های هوشمند، تبلت ها و صفحه نمایش رایانه های شخصی همه کاره نیز از پوشش نانو بهره می برند.

مزایای پوشش نانو

اثر تمیز کردن آسان

پوشش نانو با عملکرد آب بندی دارای فناوری Easy-to-Clean است که سطوح را ضد آلودگی می کند و بنابراین میزان تمیز کردن مورد نیاز را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

سرمایه گذاری بلند مدت

پوشش نانو یک سرمایه گذاری است که اگر به طور منظم استفاده شود در دراز مدت جواب می دهد. بنابراین، پوشش نانو ما نیز به عنوان یک سرمایه گذاری بلند مدت ارزشمند است!

اولئوفوبیک در برابر روغن ها و چربی ها

روغن ها و گریس ها دیگر نمی چسبند و باقیمانده ایجاد نمی کنند. پاک کردن با دست آسان تر است، بدون لایه چربی. بنابراین، درزگیرهای نانو برای کف نیز ایده آل هستند.

دفاع در برابر نمک

چه آب و باد در نزدیکی ساحل یا نمک تهاجمی جاده در زمستان. سطوح باکیفیت روی ماشین ها یا قایق ها نمک را دوست ندارند. نانوسیلینگ ها محافظت طولانی مدتی را ایجاد می کنند.

بیشتر بخوانید: چسب کاشت میلگرد اپوکسی

خرید و قیمت فوق روان کننده ، چسب کاشی ، ملات ضد اسید ، چسب کاشت میلگرد ، ترمیم کننده بتن ، گروت اپوکسی و ضد یخ شرکت شیمی آبادگران

شرکت شیمی آبادگران پدیده سازان جوان با بیش از دو دهه در زمینه تولید فرآورده های شیمیایی صنعت ساختمان،این شرکت علاوه بر تولید بیش از صد نوع محصول شیمیایی ساختمان، سابقه همکاری در اجرا و مشاوره در پروژه های بزرگ ملی و شخصی و شرکتی دارد. شرکت شیمی آبادگران سهم بزرگی را در محصولات شیمیایی ساختمان دارا میباشد و داری بیش از پنجاه نیرو تولید و آزمایشگاه فعالیت دارند. اینها تنها بخشی از همکاری های گسترده شیمی آبادگران در طول این سالها می باشد. برای خرید و اطلاع از قیمت فوق روان کننده ، چسب کاشی ، چسب کاشت میلگرد ، ملات ضد اسید ، چسب کاشت میلگرد ، ترمیم کننده بتن ، گروت اپوکسی و ضد یخ و ملات های پلیمری ، ملات ضد اسید ، فوق روان کننده و ترمیم کننده بتن، گروت اپوکسی ، ملات ضد اسید و ….میتوانید با شرکت شیمی آبادگران تماس بگیرید.

آدرس دفتر مرکزی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران پنهان خواهند شد برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • عکس
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • در انبار
  • موجودی
  • افزودن به سبد
  • توضیحات
  • محتوا
  • عرض
  • اندازه
  • تنظیمات بیشتر
برای پنهان کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک کنید
مقایسه