• 02165741139
  • Tehran - Shahriar
  • Saturday to Thursday: 9 am - 5 pm

دوغاب اپوکسی چیست؟ آیا به دوغاب اپوکسی در حمام نیاز دارم؟

دوغاب اپوکسی چیست؟ آیا به دوغاب اپوکسی در حمام نیاز دارم؟

 ما در این مقاله به مبحث دوغاب اپوکسی چیست؟ آیا به دوغاب اپوکسی در حمام نیاز دارم؟ میپردازیم. برای خرید و اطلاع از قیمت فوق روان کننده ، چسب کاشی ، ملات ضد اسید ، چسب کاشت میلگرد ، ترمیم کننده بتن ، گروت اپوکسی و ضد یخ و ….میتوانید با شرکت شیمی آبادگران تماس بگیرید.

دوغاب ضد عفونی شده چیست؟

دوغاب معمولی استاندارد حمام و دوش (گروت ضد عفونی شده) محصولی بر پایه سیمان برای پر کردن شکاف بین کاشی ها است.

چرا بین کاشی هایم به دوغاب نیاز دارم و آیا باید در دوش یا حمام دوغاب داشته باشم؟

شکاف بین کاشی ها برای امکان حرکت در خانه ها و ساختمان ها لازم است، و دوغاب برای پر کردن این شکاف ها برای ایجاد انعطاف پذیری بین کاشی ها برای جذب این حرکت، و همچنین به عنوان یک پرکننده برای ایجاد یک سطح جامد برای به حداقل رساندن نفوذ آب در پشت کاشی ها ایجاد می شود. . دوغاب ضدعفونی شده به گونه ای طراحی شده است که در برابر حرکات عادی ساختمان مقاومت کند، اگر کاشی ها را بدون شکاف بچینیم، انبساط و انقباض ایجاد می شود و کاشی ها ترک می خورند.

دوغاب ضد عفونی شده حاوی بیوسیدها برای ایجاد مقاومت در برابر طیف گسترده ای از کپک ها و باکتری ها است.

دوغاب ضد آب متخلخل است

دوغاب ضد آب متخلخل است، به این معنی که ضد آب نیست و رطوبت و مقدار کمی آب را از طریق سطح جذب می کند. دوغاب ضد عفونی شده دارای بافت شنی است و با استفاده معمولی از آب و تمیز کردن می تواند به مرور زمان لکه دار یا تغییر رنگ دهد.

تغییر رنگ جزئی دوغاب می تواند طبیعی و بخشی از سایش طبیعی در دوش یا محل تردد باشد، تا زمانی که دوغاب در شرایط خوبی باقی بماند و کپک نزند یا از بین نرود یا ریزش نکند.

اگر دوغاب دائماً کپک می‌زند یا تمیز نگه داشتن آن دشوار است، یا اگر دوغاب در حال ریزش باشد یا کاشی‌ها می‌ریزند، این نشان‌دهنده نشتی دوش است که تزریق مجدد آن را برطرف نمی‌کند.

هنگامی که دوغاب در حال ریزش است، با تمیز کردن منظم کپک می زند، یا آب از دوش خارج می شود، باعث آسیب آب به تخته های دامی و گچ تخته بیرون از دوش می شود، یا آب دوش به سقف زیر دوش نشت می کند، ضد آب دوش است. سیستم غشایی کاملاً از کار افتاده است. تزریق مجدد هیچ کمکی به جلوگیری از نشتی دوش نمی کند.

گروت متکی به یکپارچگی سیستم غشای عایق رطوبتی پشت کاشی ها در حمام است اگر هر یک از اجزای سیستم ضد آب مطابق با AS-3740-2010 عایق رطوبتی مناطق مرطوب خانگی نصب نشده باشد، دوغاب از کار می افتد.

شکست دوغاب به چه صورت است؟

گروت یک مورد تعمیر و نگهداری نیست و به غیر از تمیز کردن هفتگی عمومی با مواد شوینده ملایم و پارچه نرم بعد از نصب اولیه نیازی به تعمیر و نگهداری ندارد.

گروت چیزی نیست که هرگز نیاز به تعویض داشته باشد.

اگر دوغاب از بین رفته باشد، افتاده، کپک زده یا نرم باشد، خرابی دوغاب وجود دارد. صرفاً تعویض دوغاب مشکلاتی را که باعث خرابی دوغاب می شود برطرف نمی کند.

ارزیابی و بازرسی عمیق برای پی بردن به علت خرابی دوغاب

یک ارزیابی و بازرسی عمیق برای پی بردن به علت خرابی دوغاب لازم است تا بتوان یک اقدام مناسب برای رسیدگی به علت مشکل ایجاد کرد تا نشت دوش ادامه پیدا نکند و آسیب آب وارد نشود. ناشی از نشتی دوش یا دوغاب خراب را می توان برای محافظت از بسترها و ساختار خانه برای جلوگیری از ضرر مالی بیشتر تعمیر کرد.

دوغاب اپوکسی چیست؟

دوغاب اپوکسی غیر متخلخل است و رطوبت یا آب را جذب نمی کند.

بافت دوغاب اپوکسی صاف است، مانند دوغاب ضد عفونی شده شنی یا شنی نیست. در عوض، در لمس بیشتر شبیه به بافت یک سطح سنگ است.

این باعث می شود تعمیر و نگهداری و تمیز کردن نسیم. تنها چیزی که برای عالی نگه داشتن آن نیاز دارید یک پاک کردن هفتگی با استفاده از یک پارچه نرم، یک شوینده ملایم (مثلا مایع ظرفشویی) و آب گرم است.
لکه ها و کپک ها به دوغاب اپوکسی نفوذ نمی کنند. به همین دلیل از گروت اپوکسی به عنوان استاندارد صنعتی در کاربردهای تجاری مانند هتل ها، مراکز خرید و استخرها استفاده می شود.

دوغاب اپوکسی بسیار بادوام است و در مقایسه با دوغاب ضدعفونی شده می تواند انعطاف پذیری و حرکت ساختمانی بیشتری را تحمل کند.

دوغاب اپوکسی مستعد چروکیدگی، ترک خوردن یا تغییر رنگ نیست و برای مناطق پرتردد مناسب است.

قیمت دوغاب اپوکسی در مقایسه با گروت معمولی چقدر است؟

نصب دوغاب اپوکسی معمولاً به دلیل هزینه تولید بالاتر و سختی نصب بیشتر، نسبت به دوغاب ضدعفونی شده معمولی هزینه بیشتری دارد.

دوغاب اپوکسی نسبت به دوغاب ضد عفونی شده زمان بیشتری برای اجرا دارد و همچنین به تلاش و مهارت بسیار بیشتری نیاز دارد. برای مقایسه، نصب دوغاب اپوکسی تقریباً 4 تا 5 برابر بیشتر از دوغاب ضد عفونی شده معمولی در یک منطقه کوچک طول می کشد. این می تواند به معنای یک روز کامل تزریق در مقایسه با یک یا دو ساعت برای یک دوش یا حمام کوچک باشد که در نتیجه هزینه های نیروی کار بسیار بالاتر است. این همه به اندازه کاشی های مورد استفاده و مناطق بستگی دارد.

دوغاب اپوکسی اغلب باید مرحله به مرحله اعمال شود زیرا به سرعت عمل می کند.

برای اطمینان از اینکه اپوکسی روی سطح کاشی قرار نمی گیرد و دوغاب اپوکسی به طور یکنواخت و پیوسته اعمال می شود، به تمیز کردن کامل هر ناحیه کاربرد در طول برنامه نیاز است.

بیشتر بخوانید: چسب کاشت میلگرد اپوکسی

خرید و قیمت فوق روان کننده ، چسب کاشی ، ملات ضد اسید ، چسب کاشت میلگرد ، ترمیم کننده بتن ، گروت اپوکسی و ضد یخ شرکت شیمی آبادگران

شرکت شیمی آبادگران پدیده سازان جوان با بیش از دو دهه در زمینه تولید فرآورده های شیمیایی صنعت ساختمان،این شرکت علاوه بر تولید بیش از صد نوع محصول شیمیایی ساختمان، سابقه همکاری در اجرا و مشاوره در پروژه های بزرگ ملی و شخصی و شرکتی دارد. شرکت شیمی آبادگران سهم بزرگی را در محصولات شیمیایی ساختمان دارا میباشد و داری بیش از پنجاه نیرو تولید و آزمایشگاه فعالیت دارند. اینها تنها بخشی از همکاری های گسترده شیمی آبادگران در طول این سالها می باشد. برای خرید و اطلاع از قیمت فوق روان کننده ، چسب کاشی ، چسب کاشت میلگرد ، ملات ضد اسید ، چسب کاشت میلگرد ، ترمیم کننده بتن ، گروت اپوکسی و ضد یخ و ملات های پلیمری ، ملات ضد اسید ، فوق روان کننده و ترمیم کننده بتن، گروت اپوکسی ، ملات ضد اسید و ….میتوانید با شرکت شیمی آبادگران تماس بگیرید.

آدرس دفتر مرکزی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران پنهان خواهند شد برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • عکس
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • در انبار
  • موجودی
  • افزودن به سبد
  • توضیحات
  • محتوا
  • عرض
  • اندازه
  • تنظیمات بیشتر
برای پنهان کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک کنید
مقایسه