• 02165741139
  • Tehran - Shahriar
  • Saturday to Thursday: 9 am - 5 pm

ملات های با کارایی بالا محافظ در برابر خوردگی

ملات های با کارایی بالا محافظ در برابر خوردگی

در این مقاله به مبحث چگونه کاشت میلگرد را به خوبی انجام دهیم می پردازیم. برای خرید و اطلاع از قیمت فوق روان کننده ، چسب کاشی ، ملات ضد اسید ، چسب کاشت میلگرد ، ترمیم کننده بتن ، گروت اپوکسی و ضد یخ و ….میتوانید با شرکت شیمی آبادگران تماس بگیرید.

حفاظت در برابر خوردگی با استفاده از سیستم های کاشی و ملات

سیستم‌های مقاوم در برابر خوردگی، چه از طریق استفاده از مواد ضد خوردگی و چه با استفاده از ترکیبات و پوشش‌های  پیشگیرانه از خوردگی، راه‌هایی مطمئن برای کاهش مؤثر هزینه‌های مالکیت در صنایع هستند.

از زمان ظهور فناوری‌های حفاظت در برابر خوردگی، پوشش‌های کاشی/آجر مقاوم در برابر خوردگی ماده اصلی در  میان بسیاری از سیستم‌های حفاظتی بوده‌اند. دوام بالا و همچنین ویژگی‌های متنوع و کاربردی سیستم‌های کاشی و ملات مقاوم در برابر خوردگی، آن‌ها را به گزینه‌ای بسیار پرطرفدار در کارخانه‌های مختلف و ضروری در نگهداری تأسیسات صنعتی تبدیل کرده است.

در این راستا، ملات های ضد خوردگی به عنوان عنصر ضروری برای استقرار یک سیستم کامل کاشی/آجر، محافظت از بسترهای بتنی و فولادی در معرض آسیب عمدتاً توسط مواد شیمیایی خورنده در نظر گرفته می شوند.

ملات های ضد خوردگی به عنوان یک لایه محافظ عمل می کنند که عاری از انواع خواص شیمیایی مزاحم است و ویژگی های مکانیکی و مقاومت های شیمیایی قابل توجهی را ارائه می دهد. از این رو، آنها به طور گسترده برای اهداف بستر و اتصالات زیر و بین کاشی ها یا آجرهای چیده شده استفاده می شوند. سیستم‌های کاشی و ملات گزینه‌های قابل اعتمادی برای محافظت از مناطقی هستند که نه تنها در معرض محیط‌ های خورنده شدید قرار دارند، بلکه تحت فشارهای مکانیکی مستقیم بار و جابجایی خودرو، ارتعاشات، ضربه ابزارهای سنگین یا تجهیزات سنگین و ماشین‌آلات نیز قرار دارند. هنگامی که محیط از نظر شیمیایی و مکانیکی تهاجمی است، سیستم‌های کاشی و ملات جایگزین بهتری برای سیستم‌های کفپوش اپوکسی تقویت‌شده رایج در شرایط سخت را ارائه می‌دهند.

خمپاره های با کارایی بالا

ملات های با کارایی بالا برای نگهداری، مقاوم سازی یا تعمیر انواع سازه های جدید و موجود از جمله کف، سطوح بتنی، جداکننده های فاضلاب، نازل های ورودی گاز، دودکش های صنعتی بزرگ، گنبدهای خود نگهدار، مخازن، مخازن، کانال ها و غیره استفاده می شوند. ملات های مقاوم در برابر اسید و قلیایی به کاهش نفوذ عناصر خورنده بر روی لایه های آسیب پذیر در برابر خوردگی کمک می کنند و در نتیجه سرعت خوردگی را به میزان قابل توجهی کاهش می دهند و دوام تاسیسات صنعتی را حفظ می کنند.

ملات های با کارایی بالا جایگزین ترجیحی برای خمیرهای بتن/سیمان هستند، با توجه به اینکه قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی اسیدی/خورنده باعث تخریب اجزای قلیایی آنها (عمدتاً ترکیبات کلسیم) می شود. این ملات ها به دلیل خواص مکانیکی، ساختار متخلخل کمتر و مقاومت شیمیایی قابل توجه در برابر شرایط خورنده شدید، جایگزینی برتر برای ترکیبات تزریقی بر پایه اپوکسی معمولی هستند.

اهمیت انتخاب و نصب ملات

برای افزایش کارایی و عملکرد سیستم های پوشش کاشی/آجر به طور موثر، انتخاب مناسب در میان ملات های ضد اسید و قلیایی بسیار مهم است. حداکثر قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی می‌تواند یکپارچگی سطح را به خطر بیندازد و بنابراین چالشی است که برای انتخاب ملات باید تنوع مقاومت‌های شیمیایی را در نظر گرفت تا اطمینان حاصل شود که پوشش به‌طور بادوام مواجهه‌های مورد انتظار را تحمل می‌کند. در صورت انتخاب نادرست ملات، عواقب آن ممکن است از کاهش قابل توجه چسبندگی بین کاشی/آجر و ملات بستر تا نفوذ نامحسوس سیالات خورنده از میان لایه های فرعی و در نتیجه خوردگی گسترده از طریق بستر و در نهایت تخریب سازه ها متفاوت باشد. 

بر این اساس، عیوب ایجاد شده در نتیجه انتخاب نامناسب ملات اغلب از نظر بصری قابل تشخیص نیستند تا زمانی که بسترها به طور قابل توجهی خراب شوند، در این صورت، هزینه های گزافی برای بازسازی مورد نیاز است. بنابراین، انتخاب ملات که دقیقاً مطابق با مشخصات فرآیند باشد، برای اطمینان از طول عمر دارایی ها و در عین حال صرفه جویی در زمان و هزینه ضروری است.

فرآیند نصب پوشش‌های کاشی و ملات باید به دقت سفارشی‌سازی شود تا سیستم حفاظتی مطابق با استاندارد ایجاد شود و اهداف پروژه را در چارچوب بودجه و محدودیت‌های زمانی برآورده کند. به عنوان مثال، اختلاط مکانیکی/دستی اجزای ملات، یعنی رزین و پودر، باید به طور کامل و با سرعت کم انجام شود. در نهایت، ملات باید با دقت و با دقت اجرا شود تا از ترک خوردگی جلوگیری شود و در نتیجه پایداری، استحکام، دوام و ماهیت یکپارچه سیستم آستر حفظ شود.

ملات های هگل

کاشی ها و ملات های هگل راه حل های مقرون به صرفه ای قابل اعتماد برای محافظت در برابر خوردگی یا تعمیر سازه های مختلف از جمله سطوح بتنی و فلزی در نظر گرفته می شوند. ملات های هگل معمولاً به عنوان مواد مقاوم در برابر اسید/قلیایی در فرآوری های شیمیایی، پالایشگاه ها، پتروشیمی ها، نیروگاه ها، تصفیه فلزات، تصفیه فاضلاب، صنایع اسیدی و فرآیندی و غیره نصب می شوند. به عنوان قالب گیری برای ایجاد پوشش های شیمیایی، حرارتی و مکانیکی مقاوم و پوشش های محافظ.

محصولات ملات HEGGEL که با ساختار کم تخلخل و نفوذناپذیر مشخص می شوند، خواص مکانیکی ثابت، چسبندگی عالی به بسترها و طیف وسیعی از مقاومت شیمیایی در برابر اسیدها، قلیاها، روغن ها و حلال های خورنده را نشان میدهند. تنها مورد نیاز این است که اجزای رزین و پودر را با نسبت های مناسب کاملاً مخلوط کنید و یک برنامه کاربردی راحت را انجام دهید. ریزساختار شیمیایی اجزای ملات HEGGEL سپس فرآیند پخت بسیار ساده را در دمای محیط و در مدت زمان کوتاهی امکان پذیر می کند.

با توجه به ترکیبات شیمیایی متنوع طراحی شده برای هر محصول، دسته ملات های HEGGEL مقاومت فوق العاده ای در برابر طیف گسترده ای از اسیدها و قلیاها را در بر می گیرد. در شرایطی که نشت/ریزش و نشت اسیدهای غلیظ و قلیایی در محل کار اتفاق می افتد، همیشه نمی توان ملات های مختلف را برای برآورده کردن شرایط مختلف فرآیند در یک منطقه عملیاتی اعمال کرد. به عنوان مثال، ملات های فوران در برابر اسیدهای بسیار غلیظ مقاوم نیستند یا ملات های پتاسیم سیلیکات نمی توانند به طور موثر در برابر محیط قلیایی مقاومت کنند.

بیشتر بخوانید: چسب کاشت میلگرد اپوکسی

خرید و قیمت فوق روان کننده ، چسب کاشی ، ملات ضد اسید ، چسب کاشت میلگرد ، ترمیم کننده بتن ، گروت اپوکسی و ضد یخ شرکت شیمی آبادگران

شرکت شیمی آبادگران پدیده سازان جوان با بیش از دو دهه در زمینه تولید فرآورده های شیمیایی صنعت ساختمان،این شرکت علاوه بر تولید بیش از صد نوع محصول شیمیایی ساختمان، سابقه همکاری در اجرا و مشاوره در پروژه های بزرگ ملی و شخصی و شرکتی دارد. شرکت شیمی آبادگران سهم بزرگی را در محصولات شیمیایی ساختمان دارا میباشد و داری بیش از پنجاه نیرو تولید و آزمایشگاه فعالیت دارند. اینها تنها بخشی از همکاری های گسترده شیمی آبادگران در طول این سالها می باشد. برای خرید و اطلاع از قیمت فوق روان کننده ، چسب کاشی ، چسب کاشت میلگرد ، ملات ضد اسید ، چسب کاشت میلگرد ، ترمیم کننده بتن ، گروت اپوکسی و ضد یخ و ملات های پلیمری ، ملات ضد اسید ، فوق روان کننده و ترمیم کننده بتن، گروت اپوکسی ، ملات ضد اسید و ….میتوانید با شرکت شیمی آبادگران تماس بگیرید.

آدرس دفتر مرکزی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران پنهان خواهند شد برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • عکس
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • در انبار
  • موجودی
  • افزودن به سبد
  • توضیحات
  • محتوا
  • عرض
  • اندازه
  • تنظیمات بیشتر
برای پنهان کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک کنید
مقایسه