• 02165741139
  • Tehran - Shahriar
  • Saturday to Thursday: 9 am - 5 pm

گزینه های کفپوش صنعتی

گزینه های کفپوش صنعتی

در این مقاله به مبحث گزینه های کفپوش صنعتی می پردازیم. برای خرید و اطلاع از قیمت فوق روان کننده ، چسب کاشی ، ملات ضد اسید ، چسب کاشت میلگرد ، ترمیم کننده بتن ، گروت اپوکسی و ضد یخ و ….میتوانید با شرکت شیمی آبادگران تماس بگیرید.

گزینه های کفپوش صنعتی

چه مالک یا مدیریت یک انبار تولیدی، کارخانه آبجوسازی، تأسیسات مواد غذایی، ایستگاه آتش نشانی، فروشگاه مبلمان، فروشگاه خرده فروشی، دامپزشکی یا حتی یک انبار چوبی باشید، می خواهید طبقات سختی داشته باشید که از فرسودگی و فرسودگی روزانه دوام بیشتری داشته باشند. 

کفپوش های اپوکسی

کفپوش‌های اپوکسی که به عنوان پوشش‌های اپوکسی نیز شناخته می‌شوند، معمولاً گران‌تر از روکش‌ها هستند، اما  بدون درز  و بسیار  مقاوم در برابر سایش  هستند . پوشش های اپوکسی برای پروژه هایی که به  دوام ,  طول عمر و  مقاومت شیمیایی نیاز دارند ایده آل هستند . آنها به  حداقل تعمیر و نگهداری نیاز دارند ، که آنها را به کاربردهای محبوب کفپوش برای اتاق های نمایش، مراکز خرده فروشی، مدارس و مناطق آماده سازی غذا تبدیل می کند. 

در کفپوش‌های اپوکسی، مانند:  کف‌های تراشه‌ای اپوکسی ،  کف‌های اپوکسی فلزی ،  اپوکسی‌های مسطح ، و  پخش‌های شنی تخصص دارند . روکش‌های اپوکسی ما عموماً «میکروتوپینگ‌ها» یا روکش‌های بدون چربی هستند که انعطاف‌پذیر و فوق‌العاده نازک هستند، معمولاً در اطراف لبه پر تا 1/8 اینچ. ما پروژه‌هایی را تکمیل کرده‌ایم که از 800 فوت مربع تا 10000 فوت مربع متغیر است، مانند یک مرکز تولید ابزار بزرگ که کفپوش اپوکسی خاکستری تخت را انتخاب کرد تا ایستگاه آتش‌نشانی که درخواست سیستم چیپ اپوکسی را داشت.

اگر می‌خواهید عیوب بتن مانند ترک‌ها و پوسته شدن خفیف را بپوشانید یا پنهان کنید، معمولاً کف‌های اپوکسی را توصیه می‌کنیم  . ما سیستم‌های اپوکسی نازک‌تری را انتخاب می‌کنیم تا پوشش بتواند در حین حرکت با بتن خم شود.

سنگ زنی و مهر و موم بتن

سنگ زنی بتن  گزینه مقرون به صرفه تری  نسبت به کندن و جایگزینی بتن است و علاوه بر این،  سطح صافی را به شما می دهد ،  خطرات ترک خوردگی را از بین می برد ،  پوشش های  بتن را حذف می کند و  سطح را  برای سایر سیستم های کف سازی آماده می کند.

ما  ماشین‌های سنگ‌زنی و پرداخت بتن پیشرفته‌ای داریم  و از آنها برای خرد کردن هزاران فوت مربع برای مشتریانی استفاده کرده‌ایم که به سادگی می‌خواستند یک  سطح صاف  و  مهر و موم  برای ذخیره‌سازی و انتقال جعبه‌ها به مشتریانی که می‌خواستند  سفر را حذف کنند . خطرات  برای ایمنی ترافیک پیاده  اگر از ظاهر بتن موجود خود راضی هستید، بهتر است  آسیاب و آب بندی بتن را انتخاب کنید. 

بتن را آسیاب کنید، سپس آن را مهر و موم کنید!

علاوه بر این، هنگامی که گزینه آسیاب و آب بندی بتن را انتخاب کردید، سپس یک درزگیر انتخاب خواهید کرد. ما  برای اکثر پروژه‌ها سیلرهای اکریلیک را توصیه می‌کنیم  ، اما می‌توانید سیلر نفوذی را نیز انتخاب کنید که از نظر شیمیایی با بتن واکنش می‌دهد یا یک پوشش ضخیم‌تر از نوع اپوکسی. درزگیرهای اکریلیک  هم بر روی سطوح داخلی و هم بر روی سطوح خارجی اعمال می شوند تا یک  لایه نازک و  محافظ تشکیل  دهند  که  از نفوذ آب  و  کلرید محافظت می کند و همچنین  اجازه می دهد تا  رطوبت   موجود در دال  خارج شود . آنها  در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاوم هستند و  زرد نمی شوند   . آنها همچنین در  انواع  براق  هستند  و می توانند  کف  طبیعی  را بهبود بخشند . 

در نهایت، به خاطر داشته باشید که  سیلر اکریلیک یک گزینه سریع  است   ، به این معنی که معمولا در عرض یک ساعت در برابر لمس خشک می شود. شما همچنین مجبور خواهید بود دفعات بیشتری استفاده کنید زیرا بسیار نازک تر از پوشش های اپوکسی و اورتان است. همچنین می‌خواهید کف را با چندین لایه روکش کف یا موم برای جلوگیری از سایش حفظ کنید.

کف های بتنی جلا

اگر می خواهید یک  کفپوش بدون موم و  بدون پوشش  با  پوشش ساتن  یا  براق بالا داشته باشید، بتن صیقلی ایده آل است . این گزینه کفپوش دارای  دوام  و  عملکرد بالا  است . تقریباً تمام کف‌های بتنی از نظر ساختاری سالم، چه  جدید  و چه  قدیمی ، می‌توانند جلا داده شوند، به استثنای برخی موارد. تا زمانی که بتن 28 روز یا بیشتر در جای خود باقی مانده باشد و موجدار، متخلخل زیاد یا نیاز به وصله نداشته باشد، بتن صیقلی می تواند گزینه خوبی برای نیازهای کفپوش صنعتی شما باشد. اگر بتن جدیدی ریخته می‌شوید، بهتر است تا حد امکان کف را صاف کنید تا مراحل پرداخت مورد نیاز به حداقل برسد. 

سپس وقتی  کف را صیقل می‌دهیم ، از سیستم سنتی پولیش کف استفاده می‌کنیم، با استفاده از سرهای الماسی مختلف با دستگاه‌های سنگ‌زنی با کارایی بالا برای صاف کردن سطح تا براقی که می‌خواهید، با سنگ 800 سنتی‌ترین سطح. در طی این فرآیند یک سخت کننده نفوذی  به بتن  اعمال می کنیم  که  بتن صیقلی را جامد  و  متراکم می کند .

مزایای کف بتنی صیقلی نسبت به پوشش، بتن صیقلی را در بیشتر موارد انتخاب برترتر می کند:

  • هزینه های کمتر برای نگهداری : استفاده از دال از قبل موجود بر روی درجه مقرون به صرفه تر است و شما صرفه جویی در هزینه نگهداری کمتری خواهید داشت.
  • نگهداری و عمر مفید کمتر : کفپوش های بتنی صیقلی به راحتی نگهداری می شوند و به ساعت ها و زمان زیادی که برای اعمال مجدد موم یا پوشش ها نیاز است نیاز ندارند. سطح براق آنها در برابر ترافیک سنگین لیفتراک و لکه های شیمیایی و روغن مقاومت می کند.
  • مقاومت بیشتر در برابر ترافیک زیاد
  • مقاومت در برابر مشکلات انتقال رطوبت : بتن صیقلی به کف اجازه تنفس می دهد و مشکلاتی را که همراه با انواع دیگر کفپوش ها مانند کاشی وجود دارد، از بین می برد.
  • بازتاب نور بالا : بتن صیقلی فضای روشن‌تری ایجاد می‌کند و در هزینه‌های روشنایی صرفه‌جویی می‌کند. همچنین تصویری روشن، تمیز و حرفه ای ارائه می دهد، به همین دلیل است که فروشگاه های مواد غذایی، مراکز خرده فروشی، مراکز عمومی و ساختمان های اداری نصب بتن صیقلی را انتخاب می کنند.
  • جایگزین کفپوش پایدار : بتن صیقلی به پاک کننده ها، پوشش ها یا چسب های خطرناک نیاز ندارد.

بیشتر بخوانید: چسب کاشت میلگرد اپوکسی

خرید و قیمت فوق روان کننده ، چسب کاشی ، ملات ضد اسید ، چسب کاشت میلگرد ، ترمیم کننده بتن ، گروت اپوکسی و ضد یخ شرکت شیمی آبادگران

شرکت شیمی آبادگران پدیده سازان جوان با بیش از دو دهه در زمینه تولید فرآورده های شیمیایی صنعت ساختمان،این شرکت علاوه بر تولید بیش از صد نوع محصول شیمیایی ساختمان، سابقه همکاری در اجرا و مشاوره در پروژه های بزرگ ملی و شخصی و شرکتی دارد. شرکت شیمی آبادگران سهم بزرگی را در محصولات شیمیایی ساختمان دارا میباشد و داری بیش از پنجاه نیرو تولید و آزمایشگاه فعالیت دارند. اینها تنها بخشی از همکاری های گسترده شیمی آبادگران در طول این سالها می باشد. برای خرید و اطلاع از قیمت فوق روان کننده ، چسب کاشی ، چسب کاشت میلگرد ، ملات ضد اسید ، چسب کاشت میلگرد ، ترمیم کننده بتن ، گروت اپوکسی و ضد یخ و ملات های پلیمری ، ملات ضد اسید ، فوق روان کننده و ترمیم کننده بتن، گروت اپوکسی ، ملات ضد اسید و ….میتوانید با شرکت شیمی آبادگران تماس بگیرید.

آدرس دفتر مرکزی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران پنهان خواهند شد برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • عکس
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • در انبار
  • موجودی
  • افزودن به سبد
  • توضیحات
  • محتوا
  • عرض
  • اندازه
  • تنظیمات بیشتر
برای پنهان کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک کنید
مقایسه