• 02165741139
  • Tehran - Shahriar
  • Saturday to Thursday: 9 am - 5 pm

پلی کربوکسیلات اتر

پلی کربوکسیلات اتر
در این مقاله به مبحث پلی کربوکسیلات اتر می پردازیم. برای خرید و اطلاع از قیمت فوق روان کننده ، چسب کاشی ، ملات ضد اسید ، چسب کاشت میلگرد ، ترمیم کننده بتن ، گروت اپوکسی و ضد یخ و ….میتوانید با شرکت شیمی آبادگران تماس بگیرید.

پلی کربوکسیلات اتر

اختراع حاضر مربوط به اترهای پلی کربوکسیلات و تهیه و استفاده از آنها به عنوان پراکنده کننده برای سوسپانسیون های رنگدانه معدنی، نرم کننده و فوق روان کننده برای سیستم های هیدرولیک سیمان، بتن، ملات، سوسپانسیون های گچ و فرمولاسیون های چسباننده سولفات کلسیم بی آب، برای مواد سرامیکی، مواد سرامیکی و مواد سرامیکی است. فلدسپات ها و کانی های کوارتز و برای تهیه رنگدانه رنگدانه های غیر آلی سفید و رنگی در صنعت رنگ و پوشش و صنعت چرم و به عنوان بازدارنده رسوب، پخش کننده و مواد جداکننده در صنایع شوینده و پاک کننده و تصفیه آب.

سوسپانسیون های جامد

سوسپانسیون های جامد معمولا حاوی مواد پخش کننده یا نرم کننده برای سیال شدن و پراکندگی جامدات معدنی هستند. این جامدات ممکن است سیمان، گچ، همی هیدرات سولفات کلسیم، خاکستر بادی، کائولن در صنعت ساختمان، دی اکسید تیتانیوم، کربنات کلسیم، تالک، سولفات باریم، سولفیت روی، بیسموت وانادات، رنگدانه های اکسید آهن، رنگدانه های دی اکسید کروم و سایر رنگدانه های کبالت، رنگدانه های رنگی غیر آلی در صنعت رنگ و پوشش. مواد پراکنده همراه با کربنات سدیم و/یا شیشه آب نیز به مواد سرامیکی شامل خاک رس، کائولن، فلدسپات و کانی‌های کوارتز اضافه می‌شوند تا فرآیند پذیری را فراهم کنند و فشرده سبز را در قالب گچ فشار دهند.

پلیمرهای با وزن مولکولی پایین

پلیمرهای با وزن مولکولی پایین اسید اکریلیک یا کوپلیمرهای اسید اکریلیک و اسید مالئیک و نمک‌های سدیم، پتاسیم یا آمونیوم آن‌ها معمولاً برای پخش کائولن، دی اکسید تیتانیوم و کربنات کلسیم استفاده می‌شوند.

صنعت ساختمان

در صنعت ساختمان معمولاً از فوق روان کننده ها برای پلاستیک سازی بتن ها برای تولید پوشش کف، بتن پیش ساخته، بتن آماده و بتن سبک استفاده می شود.

لیگنین سولفونات سدیم یک فوق روان‌کننده معمولی برای سیمان

لیگنین سولفونات سدیم یک فوق روان‌کننده معمولی برای سیمان در ترکیبات مصالح ساختمانی با گیرش هیدرولیکی و برای همی هیدرات سولفات کلسیم در رندرها، مصالح ملات بنایی، لثه‌های گچ و برای لایه‌های انیدریتی است.

ماده پخش کننده

DE-A-1238831 یک ماده پخش کننده را توصیف می کند که از تراکم مشتقات نفتالین سولفونیک اسید و فرمالدئید برای سیمان تهیه می شود.

فوق روان کننده برای بتن

DE-A-1671017 استفاده از رزین های ملامینه حاوی گروه های سولفو را به عنوان فوق روان کننده برای بتن توصیف می کند.

ملات های هیدرولیکی

DE-A-2948698 ملات های هیدرولیکی را توصیف می کند که حاوی فوق روان کننده هایی بر پایه میعانات ملامین- فرمالدئید و/یا میعانات فرمالدئید-نفتالین سولفونه و/یا لیگنین سولفونات و به عنوان چسباننده، سیمان پرتلند، سیمان پرتلند، خاک رس، خاک رس، مارل-سافت هستند. کلینکر را با هم به زمین زدند.

مواد افزودنی برای اتصال دهنده های معدنی و مصالح ساختمانی

DE-A-3530258 استفاده از میعانات سدیم نفتالین سولفونات- فرمالدئید محلول در آب را به عنوان مواد افزودنی برای اتصال دهنده های معدنی و مصالح ساختمانی توصیف می کند. این افزودنی ها برای بهبود جریان پذیری چسب ها، مانند سیمان، انیدریت یا گچ، و مصالح ساختمانی تولید شده با آن ها توصیف می شوند.

پخش‌کننده‌های آنیونی

علاوه بر پخش‌کننده‌های آنیونی که عمدتاً حاوی گروه‌های کربوکسیل و سولفو هستند، پلیمرهای شانه‌ای آنیونی ضعیف که معمولاً بارهای آنیونی را روی زنجیره اصلی حمل می‌کنند و حاوی زنجیره‌های جانبی پلی آلکیلن گلیکول غیریونی هستند، توضیح داده شده‌اند.

پراکنده‌کننده‌های آنیونی ضعیف و مواد کمکی آسیاب

WO-01/96007 این پراکنده‌کننده‌های آنیونی ضعیف و مواد کمکی آسیاب را برای سوسپانسیون‌های معدنی آبی که با پلیمریزاسیون رادیکال آزاد مونومرهای حاوی گروه‌های وینیل و حاوی گروه‌های اکسید پلی آلکیلن به عنوان یک جزء اصلی تهیه می‌شوند، توصیف می‌کند.

کوپلیمرهای مبتنی بر مشتقات اسید دی کربوکسیلیک غیر اشباع

DE-A-19513126 و DE-A-19834173 کوپلیمرهای مبتنی بر مشتقات اسید دی کربوکسیلیک غیر اشباع و اکسی آلکیلن گلیکول آلکنیل اترها و استفاده از آنها به عنوان مواد افزودنی برای اتصال دهنده های هیدرولیک، به ویژه سیمان را توصیف می کنند.

کوپلیمرهای مشابه با پلی اترهای عاملدار شده با وینیل

DE-A-10017667 استفاده از کوپلیمرهای مشابه با پلی اترهای عاملدار شده با وینیل را برای تهیه آماده سازی رنگدانه آبی توصیف می کند. این کوپلیمرها از طریق پلیمریزاسیون رادیکال آزاد از جمله اترهای وینیل پلی آلکیلن گلیکول و انیدرید مالئیک و مونومرهای دیگر تهیه می شوند و برای پراکندگی رنگدانه ها و پرکننده های آلی و معدنی و برای تهیه کنسانتره، خمیرها و فرآورده های رنگدانه مناسب هستند.

افزودن فوق روان‌کننده‌ها در صنعت ساختمان

هدف از افزودن فوق روان‌کننده‌ها در صنعت ساختمان یا افزایش پلاستیسیته بتن یا کاهش مقدار آب مورد نیاز برای مخلوطی از دوغاب سیمان، خاکستر بادی و سنگدانه‌ها در شرایط فرآوری یکسان است.

تهیه کوپلیمرها

WO-99/010407 فرآیندی را برای تهیه کوپلیمرها از آلکوکسیله (مت) اکریلیک اسید و کربوکسیلیک اسیدهای غیر اشباع اتیلنی افشا می کند.

کوپلیمرهای پیوندی

EP-A-1 197 536 کوپلیمرهای پیوندی را نشان می دهد که می توانند به عنوان یک پخش کننده رنگدانه استفاده شوند. آنها از یک زنجیره اصلی آبگریز تشکیل شده اند که اسید آلکوکسیله (مت) آکریلیک به آن پیوند زده می شود.

کوپلیمرهای آلکوکسیله

EP-A-0 311 157 کوپلیمرهای آلکوکسیله (مت) آکریلیک اسید، (مت) آکریلیک اسید و مشتقات استایرن را که می تواند به عنوان پراکنده استفاده شود، افشا می کند.

اترهای پلی کربوکسیلات

اترهای پلی کربوکسیلات، ذرات رنگدانه معدنی را نه تنها از طریق ایجاد بار الکترواستاتیکی به دلیل وجود گروه‌های آنیونی موجود در زنجیره اصلی (گروه‌های کربوکسیلات، گروه‌های سولفونات) پراکنده می‌کنند، بلکه به دلیل وجود زنجیره‌های جانبی پلی آلکیلن گلیکول اتر، ذرات پراکنده را با اثرات فضایی تثبیت می‌کنند. با جذب مولکول های آب، یک لایه محافظ تثبیت کننده در اطراف ذره رنگدانه تشکیل می دهد.

مقدار آب مورد نیاز برای ایجاد یک قوام خاص

در نتیجه، یا می‌توان مقدار آب مورد نیاز برای ایجاد یک قوام خاص را در مقایسه با فوق روان‌کننده‌های کلاسیک کاهش داد و یا با افزودن اترهای پلی کربوکسیلات، پلاستیسیته مخلوط مواد ساختمانی مرطوب را به حدی کاهش داد که بتن خود متراکم می توان با نسبت آب به سیمان پایین تولید کرد. استفاده از اترهای کربوکسیلات همچنین امکان تولید بتن آماده را فراهم می کند که قابل پمپاژ در دوره های نسبتا طولانی باقی می ماند یا تولید بتن های با مقاومت بالا با ایجاد نسبت آب به سیمان پایین.

بیشتر بخوانید: چسب کاشت میلگرد اپوکسی

خرید و قیمت فوق روان کننده ، چسب کاشی ، ملات ضد اسید ، چسب کاشت میلگرد ، ترمیم کننده بتن ، گروت اپوکسی و ضد یخ شرکت شیمی آبادگران

شرکت شیمی آبادگران پدیده سازان جوان با بیش از دو دهه در زمینه تولید فرآورده های شیمیایی صنعت ساختمان،این شرکت علاوه بر تولید بیش از صد نوع محصول شیمیایی ساختمان، سابقه همکاری در اجرا و مشاوره در پروژه های بزرگ ملی و شخصی و شرکتی دارد. شرکت شیمی آبادگران سهم بزرگی را در محصولات شیمیایی ساختمان دارا میباشد و داری بیش از پنجاه نیرو تولید و آزمایشگاه فعالیت دارند. اینها تنها بخشی از همکاری های گسترده شیمی آبادگران در طول این سالها می باشد. برای خرید و اطلاع از قیمت فوق روان کننده ، چسب کاشی ، چسب کاشت میلگرد ، ملات ضد اسید ، چسب کاشت میلگرد ، ترمیم کننده بتن ، گروت اپوکسی و ضد یخ و ملات های پلیمری ، ملات ضد اسید ، فوق روان کننده و ترمیم کننده بتن، گروت اپوکسی ، ملات ضد اسید و ….میتوانید با شرکت شیمی آبادگران تماس بگیرید.

آدرس دفتر مرکزی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران پنهان خواهند شد برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • عکس
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • در انبار
  • موجودی
  • افزودن به سبد
  • توضیحات
  • محتوا
  • عرض
  • اندازه
  • تنظیمات بیشتر
برای پنهان کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک کنید
مقایسه